• MulleNuh

Brudar i Luleåtrakten?

Jag kommer göra mitt hår och min make själv!

Har alltid sysslat med smink och är frisör.. Ska träna många månader innan på uppsättningen.

• MulleNuh

Jag skulle itne våga ta en lärling. Fast det beror ju på hur länge hon hållt på och hur mycket uppsättningar hon övat. Uppsättning ingår ofta inte i en lärlingsroll.

Vi2iJuli skrev 2008-10-08 09:43:11 följande:
    Hur ska ni göra med blommorna?Jag funderar på att köpa en sån där blomsterhållare från Tradera och sen köpa rosor å bara sticka ner i oasisen.Eller! Så går man in till nån blomaffär å säger hur mkt man har råd med å så får dom fixa en fin till en.Ang. håret.. om man tar en elev/lärling hos en frisör så borde det ju bli rätt så mkt billigare.Min mammas kusins dotter ska gå lärlingsutbildning, men kan inte fråga henne än eftersom ingen vet om våra planer.
  • MulleNuh

Vad tar hon för enbart hår?

fruiaugusti09 skrev 2008-10-08 13:39:55 följande:
    ja de e mycket nu att planera...Jag var in på znygg i veckan å bokade en tid, får se om man tar den. Men hon tog iaf 3000 för hår och smink.Och så fick man komma en gång innan för å probsminka och prov fixa håret:)
  • MulleNuh

Undrar om det inte var dom jag mailade idag!? Skickade en bild på en bukett jag vill ha och fråga vad dom ska ta för den! Väntar svar!

EhjärtarE skrev 2008-10-13 17:05:16 följande:
    Hm, funderar också på det där med blommor. Jag har ju inte så bra koll här i stan...Någon som har erfarenhet av Bellis blommor. Har aldrig varit inne men tycker det ser bra ut Men det kanske är dyrt?
  • MulleNuh

Jag kan spela sked för en billig peng!!

totte38 skrev 2008-10-13 20:07:03 följande:
    hej å hå.någon som har bra tips på billigt coverband i lule med omnejd?
  • MulleNuh

jag med! Ordagrant!

EhjärtarE skrev 2008-10-15 10:15:52 följande:
    Haha, jag fick exakt samma svar när jag frågade om min bukett! Men jag tyckte ändå att det verkade bra att man kunde välja lite olika prislägen själv, så jag kanske går dit ändå.Jag mailade till interflora också, de svarade bara att det kostar från 1000 kr och uppåt (inte så mycket information) och växtriket har inte svarat än...
  • MulleNuh

Vart ligger porsön? Vet ju att min m2b har pratat om det. Jag är renrasad stockholmare så jag har ingen koll.

Är det på andra sidan stan från ..från... men va heter det nu då!? Ghaa..

LÅter ganska lika som porsön!

• MulleNuh

nä jag vill också fixa håret hos en frisör. Måste hitta nån gullig tant som är bra!

• MulleNuh

Jag tänkte dra ut till Katrineholm o testa klänning! har hittat en supergullig tjej som har bra priser!!!

Svar på tråden Brudar i Luleåtrakten?