Romantiskt i vardagen?!
Jag ar lite nyfiken pa vad du gor i vardagen for att visa din karlek till din man eller blivande! Eller beratta om din man har gjort nat riktigt romantiskt pa sistone..
Sjalv sa skickade jag ett 2 sidor langt 'karleksbrev' till min blivande med ett fint tjockare rott kuvert. Han bor i staterna och jag ar i Sthlm for tillfallet. Jag skickade med en skiva med musik som betyder mycket for mig och som har anknytning till honom och ett litet smycke, en hjarthalva, ni vet sanna man hade nar man gick i grundskolan och som man delade med sin bastis! Men jag delade aldrig min, jag hade ingen bastis.. sa den har legat i en liten ask i 16 ar och jag delade den nu for 2 veckor sen och skickade med den i brevet.
Han fick den precis innan han stack till Qatar, perfekt timing. Han har den pa sig och har den andra halvan pa mig.
Snacka om att han blev forvanad nar han fick brevet! HAHA!
2 dagar senare dagen da han stack till Qatar, (den deppigaste dagen i mitt liv)nar jag var pa jobbet, kom ett blombud! En stor bukett med roda rosor och ett fint litet kort, med en karleksforklaring!
Han ar varldens underbaraste!
Er tur att beratta!! Tihi!!