• Mrs Fr

    Jag fick bästa hippan!!

    Åh, jag är så glad!! Jag trodde att jag inte skulle hippas alls, och så fick jag en helt underbar dag och kväll!

    Min m2b hade redan blivit fångad på morgonen för sin svensexa, och jag var hemma med barnen och min svägerska. Vi skulle ha en lugn dag och gå till lekparken. Men sen ringer det på dörren och där ligger ett brev med en lista på saker som jag ska packa. Jag får 20 minuter på mig. När tiden gått plingar det på dörren igen och där står mina vänninor samt min m2bs föräldrar som ska vara barnvakt. Dom hade åkt över 30 mil...

    Först åkte vi till ett glasbruk där jag fick skapa glasskulpturer, skålar och blåsa champagneglas. Jättekul!!

    Sen åkte vi och fick en lektion i orientalisk dans (magdans). Det var också jättekul!

    Sen gick vi vidare till ett spa där vi bubblade, bastade, drack vin, umgicks och gjorde oss fina.

    Sen gick vi på restaurang och åt god mat och drack gott vin. Sen blev det drinkar och discodans, och så småningom slöt svensexagänget upp och vi fortsatte kvällen tillsammans.

    Jag hade en fantastisk dag och var såå nöjd!!

  • Svar på tråden Jag fick bästa hippan!!
  • fluffinuff

    Det låter helt fantastiskt, grattis!! Och vilka underbara svärföräldrar sen!

  • Fenixx

    åh sån rolig överraskning.

  • I do  I do  I do

    Åh det lät som en toppendag :)

  • Tattoo82

    Låter verkligen som den bästa hippan! Jättekul!!

  • r karlsson

    Låter underbart! :)

    Mrs Fr skrev 2008-09-23 11:46:45 följande:


    Åh, jag är så glad!! Jag trodde att jag inte skulle hippas alls, och så fick jag en helt underbar dag och kväll! Min m2b hade redan blivit fångad på morgonen för sin svensexa, och jag var hemma med barnen och min svägerska. Vi skulle ha en lugn dag och gå till lekparken. Men sen ringer det på dörren och där ligger ett brev med en lista på saker som jag ska packa. Jag får 20 minuter på mig. När tiden gått plingar det på dörren igen och där står mina vänninor samt min m2bs föräldrar som ska vara barnvakt. Dom hade åkt över 30 mil... Först åkte vi till ett glasbruk där jag fick skapa glasskulpturer, skålar och blåsa champagneglas. Jättekul!!Sen åkte vi och fick en lektion i orientalisk dans (magdans). Det var också jättekul!Sen gick vi vidare till ett spa där vi bubblade, bastade, drack vin, umgicks och gjorde oss fina. Sen gick vi på restaurang och åt god mat och drack gott vin. Sen blev det drinkar och discodans, och så småningom slöt svensexagänget upp och vi fortsatte kvällen tillsammans. Jag hade en fantastisk dag och var såå nöjd!!
Svar på tråden Jag fick bästa hippan!!