• Marsaphir Marlean

För alla blivande brudar och brudgummar att hoppa på. Sprid glädjen!

Mitt emellan sidenklänningar och vilken sten man ska ha i sin ring är det lätt att hamna i ett drömstadie när man planerar inför sin stora dag. Jag vill att ni ska få sprida en glädjen, speciellt inför jul och jag hoppas ni är många som därför vill vara med och packa julpaket till barnfamiljer, barnhem eller en fattig pensionär inför jul!
    Här får ni all information ni behöver: www.familjeliv.se/Forum-5-158/m35538496.html

Kom gärna med!

• Svar på tråden För alla blivande brudar och brudgummar att hoppa på. Sprid glädjen!
  • didis

Barnens skola skickar varje år paket till barnhem så det har vi gjort i 10 år nu.

Det är standardiserat av rättviseskäl och inte särskilt betungande med kollegieblock, kritor och en lite personlig present och viktigast - inslaget i vackert julpapper!

• Marsaphir Marlean

Nej det är ju toppenbra! Mycket lätt att ge också om allt är unisex.

• Nalle Puh 40

Vi har ett fadderbarn som vi ger lite extra vid jul, känns bra för oss...

• Marsaphir Marlean

Nalle Puh 40 Det ena utesluter ju inte det andra. Jag har också fadderbarn jag alltid ger extra vid speciella tillfällen, men jag packar gärna julpaket också. Det är både kul och givande.

• Nalle Puh 40

Puffar för den här viktiga tråden

• Marsaphir Marlean

Tack! Jag puffar också lite och hoppas flera hoppar på! =)

• fröken sjunfors

Lätt att jag ska vara med på det här! Skönt att kunna hjälpa någon!

• Marsaphir Marlean

Vad skoj! Hoppas vi blir många i år. I fjol var vi 42 tror jag.

• FruHamberg

Vilken bra grej! Det här gör jag gärna!!

• Marsaphir Marlean

Kom med allihopa!

• Marsaphir Marlean

Nu är två paket jag har gjort färdigpackade. =)

• Marsaphir Marlean

Var just och köpte det sista julpyntet (en julduk) som får åka med på öb idag då jag hörde de redan börjat sätta upp sina julsaker. =) Då ska jag bara skriva ett brev och lämna in paketen. Det blev också ett par vantar och raggsockar som ska ned i pensionärspaketet.

Svar på tråden För alla blivande brudar och brudgummar att hoppa på. Sprid glädjen!