• lka

    Tips till galen möhippa??

    Ska ordna möhippa för min bästa vän. Hon gillar när det händer grejer och det ska vara lagom pinsamt.

    Några förslag???

    Något fartfyllt? Något pinsamt roligt? Roliga lekar?

    Vi funderar på att låta henne spela in en skiva och försöker komma på någon rolig sång hon ska sjunga, något förslag?

  • Svar på tråden Tips till galen möhippa??
  • Bäste vän

    Kanske låta henne hålla ett aerobics pass..?? Laecerdome?

  • hgav

    Här kommer några förslag på sånger:
    Like a Virgin - madonna
    I'm too sexy - Right said Fred
    Tommy tycker om mig - Carola , men sätt in hennes M2B s namn i texten istället.

    Bäste väns tips tycker jag var bra- man kan ju oxå går på strip aerobics (man tar inte av sig kläderna ... )
    Sumobrottning är oxå lite kul.

  • jagskallgiftamig

    En secret-box fotografering så att hon kan ge bilderna till sin m2b i morgongåva samt spela in skiva.

    Precis vad jag fick göra på min toppenhärliga möhippa!

  • Cltsp

    Ska de ha något speciellt tema på bröllopet kan man ju spinna vidare på det. Annars kommer lite förslag här

    * Ge henne små uppdrag under dagen. På en möhippa jag ordnade fick bruden små lappar med uppdrag i ballonger som hon var tvungen att panga allt eftersom hon utförde uppdragen. Hitta på roliga uppdrag beroende på var ni ska vara/hur pinsamt man vill ha det osv

    * Chokladprovning (finns att köpa små påsar på nätet om man inte vill boka i något irl)

    * Klättervägg/5-kamp/go-kart/vattenskidor/fallskärmshoppning

    * Sminkning på typ face eller make up store

    * massage eller annat spa-alternativ/ bubbelbadm/ bastu

    * är hon en hästtjej? islandshästridning? På en möhippa jag var på red vi ponnytrav på travbana - skittkul!

    * Kidnappa henne på ett roligt överraskande sätt.

    * Picknick/äta på restaurang/laga mat ihop hemma hos nån/ hyr en kock att laga mat hemma hos nån

    * Singstar/ Wii sports turnering/guitar hero

    * En idé om hon ska spela in en skiva är att filma hela möhippan eller delar av den och sedan göra en musikvideo av dagen/kvällen med den låten till. Har sett en film från en svensexa som var så och det var skitroligt! de filmade bland annat i en aerobicsal där de gjorde dancemoves så som det brukar vara i musikvideos.

  • ingenjörsbruden

    Ge henne i uppdrag att samla goda råd till sitt kommande äktenskap ifrån både gifa o ogifta!!!
    Är hon framåt o spontan så kan det bli hur kul som helst!!!
    O hon måste absolut ut o dansa på kvällen o fortsätta insamlandet där!!! Vakterna måste skriva!!

    Tänk på att det är eg inte alla grejor som man gör på möhippan som är det viktiga.......det absolut viktigaste är att alla ens vänner kommer o vill fira en!!

    Välj ut någon aktivitet där det händer en massa!!!
    Är ni ute i god tid så är laserdome jätteroligt (Så att blåmärkena hinner försvinna innan bröllopet!! )...det ska vara där man skjuter gummikulor!!! Man får en massa blåmärken men det är fruktanvärt roligt o en riktig adrenalinkick!!

Svar på tråden Tips till galen möhippa??