Åh vad jag älskar min karl!!!
Måste bara få låta mina känslor för min underbara sambo och snart fästman - sippra ut i etern...
Han är en fantastisk människa och jag älskar honom över allt!
Fler härliga kvinnor här ute med härliga män??
Måste bara få låta mina känslor för min underbara sambo och snart fästman - sippra ut i etern...
Han är en fantastisk människa och jag älskar honom över allt!
Fler härliga kvinnor här ute med härliga män??
Ja jag har en fantastiskt karl som ska bli min man i april 2010. Och jag längtar verkligen,
Han har gett mig så otroligt mycket och vi har haft det så bra under alla år som vi har varit tillsammans, han hjälpte mig när jag var svårt sjuk i samband med att jag födde våran dotter.
Även om man bara har en dålig dag så finns han ändå där. Inte mycket man begär men små saker gör än glad.
Älskar honom över allt annat. Och att planera bröllop tillsammans inget kan göra mig lyckligare.
Jag har oxå en väldigt härlig man. Han lagar mat, fixar och donar, så jag känner mig såååå bortskämd .
Min numera man... åhhhhhhhhhh
Ja inte så vältaligt men det finns så mycket att säga. Om något har vi blivit ännu mer kära och måna om varandra sen vi gifte oss.
Min är helt underbar också
Älskar min karl också! Jag hoppas sååå att det verkligen blir vi "i nöd och lust"!
Ha ha, det är ju JAG som har fångar drömmannen;) Nädå, jag skojar bara , men nog är han helt underbar min sambo..
Oh e de sant att man kan bli ÄNNU mer kär efter bröllopet oj oj oj, vart ska all den kärleken ta vägen, hjärtat är redan "fullt" Nej Men Jag har fångat MIN dröm karl. Han är mitt allt o än så länge har han verkligen visat att han älskar mig i både nöd o lust
( o jag gör ju givetvis desamma me honom
)
ja ojoj va ja älskar min karl. Nykär hela tiden påsamma gång som vi har en riktit stabil kärlek! Kunde inte ha det bättre! Skönt att få skryta lite!
Jag har en riktig pärla!
blir sådär härligt varm när jag tittar/tänker på honom
första halvåret efter att vi gift oss var vi som nyförälskade igen - ni vet när man har fjärilar HELA tiden, så man inte kan äta inte sova och bara fånler hela tiden...
nu kommer de och går lite hur som helst, kommer på både honom och mig själv med att sitta och fånle ibland
Oh vad lycklig man blir av denna tråd! Min sambo är också heeelt underbar. Bäst på att laga mat, "ta hand om" mig (framförallt när jag är sjuk), skämma bort mig sådär lagom ofta osv. Love, love, love. Den dagen han friar (jag "får" inte) är det ingen tvekan om vad svaret blir