Indcen resor?
Är det någon som har erfarenhet av Indcen resor och kan berätta om de är bra/dåliga/seriösa osv? Vi vill till Indonesien...nån som rest dit med Indcen?
Är det någon som har erfarenhet av Indcen resor och kan berätta om de är bra/dåliga/seriösa osv? Vi vill till Indonesien...nån som rest dit med Indcen?
Ingen?? Kom igen... :)
indcen nära konserthuset i stockholm?
åkt till indian förra året... de var mycket hjälpsam. hade flera förslag, var ärliga ang vad man skulle boka innan man reste och vad är bäst att boka på plats. de hade massvis med info
Vi bokade själv tur retur flyget med finnair på nätet, men indcen gav oss denna info, och mycket annat.... till och med ett medel man droppar i vattnet för att göra det drickbart.
tror att tjejen vi pratade med heter sami...
lycka till
Tittade i din galleri.... jätte fint.... finns det verkligen såna tårter i stockholm?.... VAR!?
Flisa80, har du bokat nåt med Indcen? Vi funderar att boka en resa till Maldiverna med dem. Bra priser och jag har fått ett bra intryck när jag pratat med dem. Läste också nån tråd här på Bröllopstorget där de fick bra betyg av många.
Nej, det blev inte det faktiskt... Kändes så osäkert, fick ingen bra information... Vi bestämde oss för att boka flyg separat och hotell genom hotellens egna hemsidor... Då sparar man massor med pengar.
Jag arbetar i resebranschen och det jag vet om Indcen är att de är jättestora och har mycket bra kreditvärdighet. Seriöst företag. Erfarenhet av bokningar och så har jag tyvärr inte.
Det lät ju bra.
Vet du möjligen om Qatar airtravel (eller vad de hette) är ok att flyga med?
Absolut, det är ett högt rankat flygbolag. Du mellanlandar i Doha.
Åh, vad bra. Nu känns det skönt!!! Tack för det......
Kikar på Indcen till seychellerna, vill dit eller på Kryssning i Karibien
Jag har bokat med Indcen flera ggr och de har varit toppenbra! Kan varmt rekommenderas.
Jag har skickat in en request till Indcen men dem tar låååååång tid på sig att svara. Fick dock ett mail tillbaka att dem återkommer...men jag vill ha bra och snabb service