det ultimata frieriet?!
jag är en tjej som älskar allt detta med kärlek förlovning och bröllop. då min fråga är hur är det ultimata frieriet???????????
MVH/lisa!
jag är en tjej som älskar allt detta med kärlek förlovning och bröllop. då min fråga är hur är det ultimata frieriet???????????
MVH/lisa!
min sambo hade tänkt hyra en helikopter, fria i luften och sen skulle vi dricka champagne och äta gott i skärgården
fast jag hann före.... han skulle friat om ca 2 år, jag var ivrigare... jag fixade 3 rättersmiddag hemma med duk och levande ljus, så hade jag gjort ett "morgongåve-album" med ett ord på varje sida skrivet på olika kroppsdelar
Det ultimata frieriet skulle väl vara att båda friade samtidigt!
Fast ditt var inte så illa Comfortably numb!
Ifall han ens fått ändan ur vagnen och friat hade det varit kul. Nu fick jag göra det själv så det skulle bli nå´t av
Han sa Ja , så det är ju perfekt. Alternativet hade varit misslyckat..
Jag tycker att jag fick ett alldeles perfekt frieri!! Han lyckades lura mig upp på ett berg utan att jag misstänkte ett dugg, trots att han hade hängt upp både ballonger i form av ett hjärta i en buske och dessutom lagt ut en picknickfilt med en massa fina godsaker på, så dröjde det tills jag hörde musiken (från en bärbar cd-spelare som spelade en låt som är speciell för oss) tills jag fattade att det var MIG allting var till!! (trögfattad till tusen!! ) Det första jag tänkte var att någon annan hade en romantisk picknick där uppe precis när vi kom dit, hihi, jag hade verkligen inte väntat mig att han skulle fria förrän senare under sommaren!
Där uppe satt vi iaf sen och hade det mysigt med utsikt över hela omgivningen, dessutom var det precis ovanför det ställe där huset vi ska köpa i framtiden ligger (det är hans föräldrar som äger det så vi vet att vi kommer få köpa det ), så när vi bor där sedan så har vi bara ett promenadsavstånd till stället där han friade!
När vi suttit där uppe en precis lagom stund och njutit, började det spöregna! Vi fick skynda oss att bara snurra ihop alla grejerna i filten och springa ner till huset där resten av hans familj väntade, och sen fick vi tårta där nere, alldeles tokblöta! Men det gjorde det bara bättre, det blev väldigt roligt än om det blev ett abrupt slut
Jag svimmar vad gulligt! Håll hårt i den killen
passionsblomman skrev 2008-09-29 20:10:58 följande:
Alla de frierierna lät helt underbara! Några andra i samma fina klass på frierier?
ah det låter ju hel mysigt med picknick och grejer:)!!! jag tror att det där med rätt plats e viktigt!!! nånting som betyder mycket för någon utav er eller båda:)
Det ultimata frieriet för mig är det jag fick i somras. Helt enkelt att den jag älskar visar att han vill leva med mig resten av livet.
Sen att han föll ner på knä under en semester i Skagen var inte det viktigaste. Det viktiga vara att han talade om för mig hur fint vi har det tillsammans och hur mycket han tycker om mig och min dotter.