• MilosMamma

Vart har ni köpt skorna?

Vart har ni köpt dom där " wild diva" skorna? hur mycket kostade dom och hur gick ni tillväga?

Tack :D

• Svar på tråden Vart har ni köpt skorna?
  • Louise1

Hej! Har ngn av er handlat på e-bay och hur funkar det?

• Fjosok

Jag har, mååååånga gånger. Ebay experten här, haha :)

Men får jag fråga en dum sak? Varför är skorna så viktiga egentligen. Är det för helhetskänslan?

99 av 100 brudar syns ju aldrig skorna på alls. Då jag "klätt upp" brudar så har jag alltid rekommenderat dom bekvämaste skor i vitt hon kan hitta, typ

• Louise1

Skokrna är väl inte det viktigaste för min del, men jag tycker det är skit svårt att hitta ett par som jag faktiskt gillar. Sen ska vi ha ett bondabröllop på landet så jag måste hitta ett par med kilklack, eftesom vi kommer vara på gräs, grus och dylikt, och det är inte heller det lättaste. Såg ett par wild diva skor med kilklack som var så söta men vet inte riktigt hur man handlar på e-bay och är det sÄkert?

• Fjosok

det är säkert, kolla feedbacken på den som säljer bara. Har den personen gjort 300 affärer och nöjdheten ligger på 75% ska man ju vara försiktig. Men många som har 99.7% och gjort tusentals affärer är underbara att handla från.

Kontakta och småmaila med säljaren en kortis innan. Brukar jag göra.

• Louise1

Sorry men nu öser jag med frågor här. men brukar fraktavgift bli jätte dyrt från usa ? du har inget annat tips på var man kan handla snygga skor på nätet?

• Fjosok

KÖp från storbritannien då. Britterna är galna i bröllop och det finns ett enromt utbud. Köper du därifrån är det också moms och tullfritt, dvs du behöver inte betala svensk moms.

www.ebay.co.uk

• Louise1

Vilka bra tips både från Fjosok och fjälbacka......vad glad jag blir. Tack!

• Louise1

Vilka skor blev det från pernillas brud butik då?

• gotlandsulrika

Jag köpte mina i Italien, på Capri av märket Salvatore Pandolfi. De är kända för att göra skor där efter ens mått, så jag valde den överdel jag ville ha, provade ut sula och valde klack. Sedan satte de ihop allt så att den passade mina mått över foten. Det finns några bilder i galleriet, men de gör inte skon rättvisa.

Överdelen är i swarovskikristall i guldfärg. Priset slutade på 1800kr efter ett litet prutförsök.

• Goaste

Fliker in i sko-disskusionen... mina dröm-bröllopsskor är ett par vita skinnskor från Ecco, med ca 3 cm klack. Vill gärna ha ett par vit snyggskor att använda tillfest och annat annars, så om jag hittar dessa så kan jag ju använda dem vid fler tillfällen än bröllopet.
    Måste iofs inte vara just Ecco, men vita i äkta skinn med liten klack ska det vara!

Svar på tråden Vart har ni köpt skorna?