• Linum

Fikasugna erfarna makar

Frujj: Tycker att du gör helt rätt i att behålla alla basilusker hemma på Hisingen...

Nibla: När ska ni ha dop?

Nu stundar äntligen helg! Övning i kyrkan imorgon, julbord på kvällen och sedan konsert på söndag. Sedan är det visst måndag igen...

• Linum

Linum=krasslig... Jäkligt olämpligt eftersom jag har snormycket att göra på jobbet... Måste jobba hela helgen och måndag/tisdag. Blä.

Nästa vecka får vi vår nya bil! Då kan jag och Nibla köra på kapp med våra Passater

Gösta har precis vält vår julgran. Puckokatten hoppade 1,5 m rakt upp i luften och slog till en julgranskula. På vägen ner passade han på att dra med sig granen. Vatten på hela parketten och en del stavar i golvet reste sig. Snyggt! Det är ju inte så att den delen av golvet syna hela tiden heller... *morrar* Han satt under sängen i 20 minuter och skämdes rätt bra.

Hoppas att ni andra mår bra! Saknar er!!!

• Linum

Jaha. Då var man sjuk då. Fast jag jobbar hemifrån eftersom jag inte har tid att vara sjuk just nu.

Är det någon här?

• Linum

Jag har en beslöjad och ovanligt sexig basröst. Synd att M åkte till jobbet Fast feber, ont i kroppen och hosta kanske inte är så himla sexigt, om jag tänker efter...

• Linum

Nej, vi har normalt sett inte scarfar... Vår konsertklädsel på julkonsert är svart med en röd detalj. Det enda röda jag äder är en scarf...

Alla andra konserter har vi engelskt rösa fotsida kåpor på oss.

Idag skriver M på för sitt nya jobb! Han kommer att vara kvar på Volvo och göra samma sak som innan, men han blev ju av med jobbet på Semcon. Han gick till ett företag som heter Yovinn istället. Bra förutsättningar för en spännande framtad kan man nog sammanfatta det med

• Linum

M har verkligen tagit 100 steg framåt efter att han blev varslad. Nu har han mycket bättre självförtroende. Det har ju inte varit så såligt innan heller, men en boost skadar ju aldrig!

Engelskt RÖDA fotsida kåpor ska det ju stå...

• Linum

*skickar en snorig puss till Lilla Bommen*
  • Linum

Nibla: Skottkärra kanske kan vara något?

• Linum

4 kulor gick sönder igår. 2 av dem var helt nya, jättestora och dyra... *muttrar*

Ser fram emot kvällens omgång av På Spåret. Veckans favoritprogram!

• Linum

Just like heaven

The Holiday är ju annars en typisk julfilm.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar