• FruTez

Fikasugna erfarna makar

Bauti: That´s a deal!

Carma: Tack för länken! Förresten, jädrar va grym du är på att stressa! Läste om din morgon. Hehe! Ibland så bara går det. Som den gången jag skulle överraska maken med en danmarksresa och de ringde från Stena på fredagsmorgonen och säger att snabbbåten på dagen är inställt och undrade ifall vi skulle hinna med morgonbåten. Då stod vi där i morgonrockarna med frukosten på bordet och opackad väska. Vi hade 20 min på oss att packa väskorna, plocka undan maten, byta om och köra bort till Stena terminalen. Fråga mig inte hur, men vi hann! Hahaha! Ungefär som din morgon!

• FruTez

God morgon!

Fick en jättetrevlig julklapp igår. En elräkning på nästan en tredjedel av min lön!! Jag räknade med att elen skulle bli dyrare, men detta är ju löjligt. Vi misstänker att det är våran bergvärmepump/luftvärmepump som inte funkar som den ska. Elen ska ju vara mycket lägre. Tyvärr är det bara att bita i det sura äpplet, betala och se glad ut!

• FruTez

Yepp! Det ska ju vara mycket mycket billigare med bergvärme. Det var ju delsvis därför vi tog det!! *muttrar*

• FruTez

Abb: Åh, rim! Va mysigt juligt! Va e Linum, hon e vår rimmästarinna!

Jag skulle vilja ha ett rim till ett par biljetter till Diggiloo.

Hmm... *funderar*

Musik och dans
    som försätter dig i trans
    får dig att svänga på benen
    till dom som står på scenen
    Du skrattar som en ko
    Detta är digiloooo!

Någon ring 112, jag behöver hjälp! Hahaha!
    Hahaahaha! Superkasst, jag veeet!

Linum, hör mitt rop på hjälp!

• FruTez

Frujj: "Skrattar som en ko????" *fnissar*

Jag kommer definitivt ihåg det där med OSA. Fattar inte att folk gör som dom gjör. *håller-med-surar med Frujj*

• FruTez

Frujj: Ah, det är ju dax att namnge Oooo!

jordgubb eller choklad? *fnissar* Milkshake alltså!

• FruTez

Frujj: Maken och jag brukar kalla den osten för "galna kon"! *fniss*

För att sommarn inte ska bli tom
    får du nu en resa till ...

*fniss*

Du ska iväg på galej
    tillsammans med mig
    Vi ska skratta oss hesa
    nu ska vi på en rolig resa

????

• FruTez

Nivån på mina rim är inte riktigt lika hög som Linumsexpertisnivå! *skrattar*

• FruTez

Oj, blev lillebo överkörd?

Abb: "där måsarna skrattar sig hesa" Magaluff? *skratt*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar