• FruTez

Fikasugna erfarna makar

Nån som har ett bra och lätt recept på en fördrink?

Vi ska ha gäster på nyårsafton och jag tänkte det kunde vara kul med nått smarrigt att smutta på när de kommer. Tänkte göra nått lätt tilltugg, så behöver man inte slänga sig vid matbordet med detsamma.

• FruTez

God morgon!

Snacka om att vår tråd är bred. Här pratas både drinkar och bajs! *fnissar*

Bauti: När är det du åker till varmare breddgrader?

• FruTez

Carma: Va kul med gardinerna! Vi köpte gardiner till sovrummet på ikea. Sen köpte vi billiga vepor (eller va det nu kallas) till alla de andra rummen. Fast det är bara i köket och sovrummet som vi har satt upp. Hittade vepor till gästrummet för 49 kr för ett par!

Nibla: Du är ju lika huslig som Bree van der Kamp! *fniss*

Bauti och Frujj: Krya på er!!! *skickar en varm kopp thé*

Bauti: När e du tebax?

Nibla igen: Sorry, ingen länk till förra tråden!

• FruTez

Här var det tyst? *tjohoo*

God morgon förresten!

Har precis varit på julbord. Vår chef var och storhandlade igår och dukade upp ett jättefint bord med kex, skinka, ostar och lite annat gott. Vilket jobb hon gjort, det blev jättefint och jättegott!

• FruTez

Hej tjejer!

Linum: Krya på dig!!

Nibla: Det låter ju jättekonstigt att de bara skulle "glömma" att bjuda dig?? Undrar varför de gör en sån konstig sak?? Vem var det som höll i knytkalaset? Är det kanske värt att lägga ner tid att ta reda på vad som hänt? Annars är det ju faktiskt deras förlust att de inte fick spendera tid med en sån pärla som du!

Frujj: Mums! fudge!

• FruTez

Nibla: Bra att du mailat. Jag tycker att en sån sak har man rätt att få besked om!

Nån som har bra tips på nån feelgoodfilm i stil med The Holiday och Love Actually? Nån som passar bra till jul?

• FruTez

3 kvart kvar av arbetsdagen. Sedan ska jag in i Nordstan och trängas. Usch och fy...!! Men om jag inte gör det idag så måste jag göra det på måndag och dååååå.... då är det säkert massvis med folk!

Vill passa på att önska er alla en trevlig helg och krya på er alla sjuklingar!

• FruTez

Hur i allsin dar tittar jag på klockan?????

*skratt*

Det är ju bara 20 minuter kvar! Hahaha! Lite skillnad!

• FruTez

Linum: Du är superduktig!! Wow!

Blir det förresten någon fika under mellandagarna?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar