• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Carma: Samma här, lilleboo var också jättetrött igår och sov som en stock hela kvällen, vaknade vid midnatt och åt och somnade sen gott om för att vakna och äta vid 7 och nu sover han igen... Det måste vara jobbigt att ha tjejbesök *fniss*

Tezz: Jag köpte mina stödisar på apoteket, mörkblåa vanliga strumpor. Kanske inte så roliga men jag tror knappast att det finns snygga stödstrumpor med mönster.... dom fyller sin funktion iaf

Ab: Var det Laban som höll i chokladen? Jag går gärna dit nån gång!! (beroende på hur det funkar med lilleboo) Om det är samma ställe som jag tänker på så var vi där med en kompis på hennes möhippa. Mkt trevligt.

Bauti: Hmm är inte tillräckligt vaken för att tänka klart än men jag ska fundera på din fråga.

• Frujj

Ab: Såg vad du skrev på bloggen, och jag håller med, hade gärna velat att han heter O. N. L Lillebror just för att han ÄR en lilleboo och att vi kallar honom för det. Men pappa N vill inte, tycker det är "taskigt". Fast med lite kvinnlig charm så kanske det går att övertala honom, papprena ska ju inte vara på skattemyndigheten förrän 3 dec.

• Frujj

Ab: Hihi han Laban är en kul kille!

Jag får väl smyga in ett Lillebooo på pappret... *fniss*

• Frujj

Mmmm jag håller på o bakar Carmas björnbärskaka

Luktar ljuuuuvligt här hemma!

• Frujj

Hihi
    Kan jag göra en annan dag med nybakad kaka Tyvärr lite upptagen idag, ska vara barnvakt åt syrrans dotter o sen kommer min pappa o hej o hå

• Frujj

Mmm det luktar väääääääääääldigt gott med den där lime-doften som slingrar sig ur ugnen...

*läskas*

• Frujj

Tezz: Hade jag varit du hade jag lämnat över den uppgiften till någon av kollegorna som känner henne bättre.

• Frujj

Carma: Ville du ha den där tidningen som handlade om det vi pratade om igår? Eller ska jag slänga den? Tänkte du kanske glömde den.

• Frujj

O regnet det bara ÖÖÖÖSER ner...
    Fy vilket väder...!

Bauti: Fick du ordning på det du frågade om med din blogg?

Fredag idag, skönt. Ikväll ska vi till ett par kompisar och så tänkte jag nog baka bröd på dan. Beror lite på hur det sovs här. Hänger lite på det!
    Inatt har lillebror sovit från midnatt till kl 8. Booobsen var som meloner.... *ajaj*
    *fniss*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar