Hej
Håller tummarna för herr L och Nides idag.
Usch vilken dag vi hade igår, var för en gångs skull ute i god tid när jag skulle till dagis, har annars en förmåga att alltid komma 10 min sent. Men precis när jag rullade ut dubbelvagnen med båda barnen i genom dörren så upptäckte jag att det var punktering! Så in med vagn och ungar igen, och ner med lilleman i babyskyddet, ut till bilen som är täckt av sån där stenhård is som jag måste skrapa bort, vilket tar en kvart så givetvis kommer jag försent till dagis ändå.
Sen på kvällen när W ska lägga sig upptäcker jag att han har feber, nattar honom i sin säng men sen när vi går och lägger oss vaknar han och ska sova mellan oss, känner då att han är stekhet och tar febern som är 39,9! Usch!! Så jag ger honom lite flytande ipren och alla somnar gott....
... till kl 4 då han vaknar med ett så fruktansvärt skrik, skriker helt hysteriskt ajajaj och mamma mamma samtidigt som jag känner hans hjärta slår i 300... han är helt hysterisk och när jag äntligen får lugnat honom somnar han om, för att göra samma grej en timma senare.. och en gång till ännu en timma senare..
Puh! Vet inte vad det var med honom men funderar på om han fick ont i magen av Iprenen (det var barn-Ipren men det kan dom väl få ändå)
Så idag är han hemma från dagis och sitter i soffan mkt piggare nu visserligen men hostig och lite matt.