Fikasugna erfarna makar
Ab,
Javisst, i sann Bree-anda! Självklart missar jag inte DH ikväll.
Ab,
Javisst, i sann Bree-anda! Självklart missar jag inte DH ikväll.
Ab,
Fasen också, måste det vara blommigt? Jag har ett som det står TV4 på. Duger?
Eller de som utvecklar produkterna som bevisligen inte säljer....
Nides: Jag vet, ville bara skriva så för att poängtera att det inte bara hänger på en yrkeskategori. Hahaha!
Hoppas det ordnar sig för dig!
Nån som har nåt bra tips vad man kan göra på Fars Dag? Vill att den första ska bli lite speciell. Alltså inte en present i form av den klassiska och tråkiga slipsen.....
Till min man,
Hej på er!
Idag har vi varit väldigt morgontrötta, har legat och slumrat och gosat till 10.30.
Igår kväll somnade lillan vid 20.30, utan att jag bytt till pyjamas på henne. Tänkte att hon vaknar väl vid midnatt, kan byta då. Nähä, då sover hon till kl 3! Så stackarn fick ligga i sina vanliga kläder och sova halva natten....
Idag ska vi träffa två mammakompisar på fika och promenad.
God Mörrning!
Har varit vaken sen kl 7 då jag öppnade "mjölkbaren".
Gick upp, sminkade mig, klädde på mig, bäddade sängen och la mig under en filt på överkastet. Känns på nåt sätt mer ok än att ligga och dra sig under täcket till kl 10.
Ringde svärmor precis, tänkte bjuda hit henne ikväll eftersom hon är gräsänka. Hon jobbade dock hemifrån idag så vi blev ditbjudna istället vilket betyder promenad in till stan och bjudlunch. Hahha!
Apropå detta med varsel på Volvo PV och AB Volvo. Jag borde vara orolig eftersom det kontor som jag är anställd på (konsultföretaget) enbart inriktar sig på fordonsindustrin. Kanske har jag inget uppdrag kvar när jag ska återgå till jobbet. Men jag känner att det är onödigt att elda upp sig inför detta ett ÅR i förväg, eftersom jag ändå skall vara mammaledig såpass länge.
Hej på er!
Hade slapparkväll igår, var hos svärföräldrarna och kollad Idol och blev uppassade.
Idag är svärmor här, vi har varit på Allum. Nu har vi precis bakat äppelmuffins med havretopping. Luktar gudomligt gott!
Ska kolla på film nu, sen blir det en helkväl framför TV:n.
Ska göra canelloni med gorgonzolasås till middag. Mmmm!
Frujj,
Åh vad irriterande! Förstår vad du menar med kommunikation.
Kommer ihåg när jag bodde hemma, då använde min pappa mitt Matrixschampoo som dushcreme......
Imorgon ska det bli kanonväder, då ska vi greja i trädgården.
Carma,
Denna veckan har jag späckat schema.
-Träffa kompis imorgon
-BVC på onsdag, sen träffa kompis
-Träffa två kompisar plus bebisar på torsdag
-Läkarundersökning och bli av med skenan på fredag (ÄNTLIGEN!!)
Nästa vecka kan jag vilken dag som helst utom måndag. Då ska vi på sångstund. Såvida ni inte vill komma på den, det är kyrkan som anordnar. Kl 11-13.
Har förresten uppdaterat min blogg.