Fikasugna erfarna makar
Får mig helt obemärkt att tänka på en viss ost - att skratta som en ko alltså
La qui la vache eller hur det nu stavas....
Ska starta rim-sektionen i min hjärna o se om den kan prodecera fram nåt bra....
Får mig helt obemärkt att tänka på en viss ost - att skratta som en ko alltså
La qui la vache eller hur det nu stavas....
Ska starta rim-sektionen i min hjärna o se om den kan prodecera fram nåt bra....
"Le" ska det nog vara...
Oj det var jag som höll monolog, inte nån "rättning" åt dig Ab!
Ab: Min franska är på nivå NOLL.. har läst franska i tre år men vi satt med hörlurar på oss och lyssnade på Tv5 - lärarens favvokanal (det var ju en fransk kanal förr om ni kommer ihåg) Vi lyssnade på sportreferat och nyheterna som handlade om Gazaremsan i Israel... jag ville lära mig hur man säger tex "var är tunnelbanan" och "vad kostar den" men våran lärare hade tydligen andra intressen...
skit oxå en tvååring på en bobbycar är ingen bra kombination ihop med en bebis på en filt på govet...
ab: har man väl lärt sig så finns det kvar nånstans.. fast jag lärde mig.. ingenting.. haha
Tezz ja lillebos hand blev nästan överkörd...
FruT: *fnissar*
Usch nu verkar det vara min tur att bli sjuk Har haft lite småont i halsen i några dagar och igår när jag la mig kände jag míg lite frusen, så imorse när jag vaknade hade jag jätteont i halsen, känner mig febrig och har ont lite här och där... Sååå typiskt, den här vecan är liksom fullknökad av födelsedag, dop, lite jobbmöten (japp även mitt i f-ledigheten), bvc-besök, jag vill julbaka, och så är det jul och juldan och annandan... Behöver handla o greja till dop o jul osv...
Blä!
Bauti: Sorry för smittan, med tanke på hur mycket baciller vi har haft här den sista tiden så går det säkert genom datorn oxå...
Har feber.. 38,4 och känner helst för attlägga mig på soffan.
Dessutom ringde de från kyrkan o sa att "vår" präst var sjuk och kommer antagligen inte ha dopet på söndag. Synd för vi valde ju datum lite efter präste (ville ha samma som vi hade till Ws dop och vigseln) Men men.. vad gör man...
Nibla: Nä det blir förmodligen LN, han är ganska festlig han oxå
Mors
Vaknade med 39,3 i feber, tog en alvedon och nu sitter jag här mest och svettas och känner mig allmänt BLÄ.
Ska iväg till bvc vid lunchtid, får se om jag kan förmå maken att ta sig dit istället.
Nibla: Tar tillbaka det där om att LN oxå är en festlig typ... Hoppas verkligen B blir frisk till söndag....