• FruTez

Fikasugna erfarna makar

Hej tjejer!

Frujj: Va är en UVI för något?

Bauti: Det var jättetrevligt igår! Vilka häftiga kläder de hade och coolt smink! En liten rolig grej som jag såg i programmet. Han som spelar Hertigen heter samma förnamn och efternamn som min man! Kanske måste kolla va maken gör på kvällarna... *fniss*

• FruTez

Moaahahahaha! Haaaappy Halloweeen! :-6

• FruTez

Hmm... Funka ej! Hoppas allt är bra er damer och småttingar!

• FruTez

Hej tjejer!

Bauti: Hoppas att fotningen går bra och att du kommer att sova som en stock inatt istället!

Tack så mycket för i fredags! Superdupernicetrevligt! Har tagit massor med kort, men de ligger på kameran och väntar på att transporteras över till datorn, när datorn väl är inkopplad, vilket jag hoppas sker denna veckan!

• FruTez

Carma: Vet inte om det går att ha två olika namn. Kanske det inte går eftersom det är knutet till samma mail?

Ang. blogg. Någon som kan förklara hur man gör för att blogga från mobilen?

• FruTez

Carma: Jättebra att du la upp på bloggen! Jag kommer inte åt Facebook på jobbet och hemma är datorn inte igång än. Har fått massvis med info om bilder där så jag håller på att svimma av nyfikenhet eftersom jag inte kan se dom...

• FruTez

God morgon tjejer!

Är lite trött idag. Flängde runt på stan igår och var inte hemma förräns halv 9. Då blev det ingen vila för jag kände att jag måste koppla in datorn. Det var lite klurigt, men tillslut så lyckades jag koppla rätt sladd till rätt uttag. Sedan lyckades jag koppla in modemet så nu kommer jag åt nätet! *yay*

Bauti: Lovar att ifall jag hinner så ska jag fixa korten ikväll!

• FruTez

Ska jag lägga upp bilderna på vår BT-blogg eller på Facebook?

Vem vet, vår receptblogg kanske blir jättekänd! Ok från mig också att andra kan få kika!

• FruTez

Kanske vi kan lägga upp en räknare för att de antal besökare? Jag försökte, men det gick inte. Nån annan som kan och vill?

Abbe: Har håret lagt sig tillrätta?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar