• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!

Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn

• Svar på tråden Fikasugna erfarna makar
  • Carma07

Godmiddag

Idag har jag problem med att hålla mig vaken. Imorse sov jag i sängen med lilltjejen på axeln och efter frukost så la jag henne på magen och en filt över oss. Varmt och gott en sån här ruggig dag. Dags att få i mig lite lunch och kaffe tror jag.

Tezz: Ang amning så är det lite olika. Det är allt mellan två och sex timmar emellan. På dagarna äter hon lite mindre och oftare och på kvällar och nätter så sover hon länge.

Nibla: Tråkiga nyheter med din familj och släktingar. Skönt ändå att det var IBS och inte cancer.

Nibla igen: Har gjort fotavtryck i trolldeg som jag ska försöka gjuta i gips. Får se hur det går. Funkar inte det så blir det canvas och fingerfärg för mig också så får det andra vänta.

• Carma07

Nibla: Förresten så har jag en liten filt från P&P som är brun och vitrandig som du glömde hos Abbe. Jag trodde att den var Frujjs och hade med den dit i förrgår men hon hade redan en.

Frujj: Tycker också att det funkar bra här på BT men hur blir det med en låst blogg? Då är det bara vi som kan läsa?

• Frujj

Carma: Vad skönt med sovmorgon och slö förmiddag! Speciellt när det är sånt här väder...

Med en "låst" blogg så är det bara vi som är medlemmar som kan läsa och skriva. Tänkte på det när jag hittade den funktionen och tänkte på att vi hade pratat om det tidigare. Där kan man ju dessutom skriva vad man vill utan att bli avstängd *blinkar åt Bauti*

• FruTez

Frujj: Hur blir det när man skriver i en låst blogg? *nyfiken* Hamnar alla inläggen som här, på en sida under varann?

• Ab fab

Hu va jag har tråkigt. Ingen arbetslust alls. jag vill bara gå hem nu

• Carma07

Tezz: jag skulle tro att dem hamnar som på våra bloggar...den senaste överst. Sä tvärtom mot här.

Ab: Förstår att du vill hem. Det är ju hemmakurarväder.

• Ab fab

ja hem skulle jag vilja gå. men det är biljarddags...

• Carma07

Ab: Funkar också bra i ruggit väder.

Snart klar med säsong 5 med SATC.

• Ab fab

Längtar till nästa vecka. Ser fram emot rundturen SATC i New York så mycket. Hoppas verkligen den blir av

• Linum

Helg! Äntligen! ...och då är det ingen annan här...

Idag ska vi ge oss ut i jobbletarsvängen (inte jag - M). Här ska skrivas nya CV, söka en sjuhelvetes massa jobb och hoppas på det bästa. M tror inte att han får stanna på Semcon, men vi får väl se vad som händer.

Ha en trevlig lördag!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar