Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Carma,
Jag tar bilen. Jag vet att det går bussar till ICA, men vet inte vilket nummer.....
Halloj tjejer!
Har upptäckt en baksida med att välja vitguld som förlovnings och vigselring. Har nu hört från två olika personer att de trott att mina ringar varit "vanligt" silver. *suckar* Jag har iaf. fått intrycket av att det inte är så vanligt att man väljer silver till en vigselring?
*putar med läppen* Jag vill ju ha en blingblingring! Får lämna in den för puts, så den börjar blänka ingen. Så alla två som sagt det blir bländade!
Godmorgon
Vilket pisseväder det är idag. Skönt att kunna kura ner sig i soffan och kolla SATC. Imorse så bokstavligt talat sparkade lilltjejen mig ur sängen. Hon sprattlar så hon snurrar runt och låg och sparkade på mig medans hon låg och snackade. Bara att kliva upp.
Jag bakade ett gott bröd igår. Det är det receptet som ligger på receptbloggen. Men jag slängde även ner lite valnötter i det och det var ingen bra idé såg jag imorse för de hade blivit lite gröna. *urk* Får ta fram ett nytt ur frysen och se om det hjälper att lägga det i en papperspåse istället.
Carma: Va? blev det grönt efter en natt bara?? Kan det inte ha varit nåt av solrosfröna eller nötterna som var grönt bara då?
Jag bakade ett bröd häromveckan och när jag tog en skiva häromdan så smakade det mögel *uäääk* men det var bara en av solrosfröna som hade gått o blivit äckligt. Men ändå.. uach.
Såg ni det på tv igår.. hahaha vad äckligt med räkorna.. *fniss*
Frujj: Det är bara nötterna som blivit lite grönt runt. Trodde först att det var valnötterna, men vid lite noggrannare titt så var det solrosfröna. Jag pillade bort en del och smakade på det och det smakade inte illa iaf.
Missade tv:n igår. Har slutat kolla på TV sedan vi sa upp kanalerna och jag fick låna SATC-boxen. Men nu har jag kollat klart på hela serien. Nu är det bara filmen kvar.
Frujj och Nibla: Imorgon har jag bilen hemma och tänkte ta mig en tur till Allum: Vill ni hänga med på en shoppingdate?
Nu kommer solen!!!
Hej på er,
Jag är sjuk! Började få snuva och ont i halsen igår kväll, vilket eskalerade inatt...Var helt tät och bedrövlig imorse så vi somnade om till kl 10.
Gick upp och åt frukost, blev helt kallsvettig. Somnade om med lillan bredvid mig och har nu sovit i två timnar. Är helt groggy och har sprängande huvudvärk....... Lillan är missnöjd, så jag ska nog be N komma hem från jobbet så jag kan sova.....
Så inget Allum för mig, mår kass!
Nibla: Usch, vad jobbigt. Var också sjuk för några veckor sedan och det var inte roligt när man har en liten att ta hand om också. Krya på dig!
Nibla: Nä vad trist att vara sjuk Hoppas du kryar på dig snart!
Carma: Jag hade gärna följt med på shoppingtur men har tyvärr fullt upp imorgon, ska till Tandläkaren med W kl 10 o sen till bvc läkaren med lillebror O kl 13.30 så det blir lite tajt om tid för mig tror jag. Men gärna en annan gång!
Tezz: Det var det dummaste jag har hört att man kan tro att vigselringarna är av silver! Vilka obildade människor!..
Jag vet någon som fyller år imorgon... *skickar en slängkyss ut till Rävis*