Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Haha! Jag jobbar hemma idag, så jag kan hänga här lite med er
Var är ni?
Nähä.
Då pratar jag med mig själv, då.
Hur går det på jobbet då? Jo, tack. Vrålmycket att göra, men har ganska skoj faktiskt.
Och brudarna? Jo, de dissar mig fullständigt
Hoho!
Heluu
jag är oxå hemma idag. Tror att Nibla har smittat mig. Snorig som en 5 åring och hostar som ett tyskt kolkraftverk.
Åh, fy! Kommer det svart rök ur dig också ska du nog gå och kolla dig
Det är så kallt och skönt idag. Det kom just in två frusna katter från balkongen. Alldeles fluffiga med kalla tassar. Sötnosar!
Vädret är helt underbart. Skulle nästa ta en promenad.
Linum: *vinkar* Tack! *fnissar nöjt* Fick Leila Lindholms bok "a piece of Cake" av maken imorse. Kan det vara en vink att han vill ha mer smarr att smaska på? Sedan har tre st ringt på morgonkvisten och sjungit för mig. Fått några grattiskramar av arbetkamrater och även en chokladkaka med texten "choklad är också mat" från en annan arbetskamrat!
Så i stort, en uuunderbar morgon!
Bauti: Håll dina kol-lungor inne och vila upp dig så du blir frisker! *armarna i kors*
Nibla: Krya på dig me!
Grattis Tezz!!!!!
Nu har även bommulsmannen slagit till.
Föstår inte varför det skall stoppas in så mycket bommul i öronen. Man hör ju hel skumt. *hoo hoo, eko*
God morgon!
Grattis Tez! Bläddrade i den boken hemma hos svärmor, nästan så jag dreglade ner varenda sida. Snacka om smarriga recept!
Här är vi fortfarande förkylda, dock ingen huvudvärk och det halsonda verkar också flugit sin kos. Tack och lov! Lillan är snorig, så jag skulle ringa BVC och höra med dem hur man ska göra med en sån här liten bebis. Jag ringde vid 8, växeln svarade och sa att de inte hade telefontid förrän vid 9. Så jag ringde 9.30, då svarar växeln igen och säger att telefontiden är mellan 8-9, så jag får ringa imorgon igen....Gah!! Avskyr telefontider.....
Nibla: Tack! Lycka till med telefontiderna imorgon. Vissa ställen är helt omöjliga att komma fram till!
Linum: Jag tänkte lite samma sak när tanten trodde att min vigselring var i silver. Det är väl inte det vanligaste att såna sorters ringar är i silver?