• FruTez

Fikasugna erfarna makar

God morgon!

Ser att det är en mamma i tråden nu på morgonen! *vinkar* Gott med lite sömn eller? Hur ofta behöver du annars stiga upp för att pyssla med lilleboo? Tycker det är helt otroligt att mammor orkar. Vet en kompis som fick amma var 3:e timme!

Frujj: Va är det för sida du har hittat? Förra försöket gick ju inte så bra, då det krånglade så tekniskt med inloggningen för några av oss. Annars är jag iaf. ändå ganska nöjd med BT! För mig spelar det ingen roll att vi redan gift oss.

• FruTez

Bauti: Håller tummarna för dig! Du får gärna påminna igen nästa vecka! *kniiper*

• FruTez

Nibla: Har en kompis som har IBS och han mår bra. Ibland så "rasar" magen och han får ont ifall han ätit nått... Det är en sjukdom som inte går att bota, men han lever med det och mår trots allt bra. Hitta en bra sida om IBS:
    www.magotarm.se/foldrar/ibs.html

Tråkigt med din mormors syster! Våran kollega som är hemma sjukskriven har också två hjärntumörer. Det verkar vara vanligare än vad man tror. Jäkla cancer alltså... tänk om man kunde uppfinna ett vaccin mot det, va många man kunde rädda!

Förresten Nibla, bebisen är inte bara söt utan väluppfostrad!

• FruTez

Frujj: Hur blir det när man skriver i en låst blogg? *nyfiken* Hamnar alla inläggen som här, på en sida under varann?

• FruTez

Linum: Så fortf. inget nytt om M och jobbet? Typiskt att det skulle vända nu när han hittat nytt. Morotskaka, gott! Själv har jag klämt i mig en smarrig pizza. Orkade inte laga mat! Usch, vilken människa man e!

• FruTez

Abbe: Låter som att du haft en riktigt trevlig helg!

Själv hade jag en dejt med våra flyttkartonger. När ska det ta slut? *suckar*

• FruTez

Halloj tjejer!

Har upptäckt en baksida med att välja vitguld som förlovnings och vigselring. Har nu hört från två olika personer att de trott att mina ringar varit "vanligt" silver. *suckar* Jag har iaf. fått intrycket av att det inte är så vanligt att man väljer silver till en vigselring?

*putar med läppen* Jag vill ju ha en blingblingring! Får lämna in den för puts, så den börjar blänka ingen. Så alla två som sagt det blir bländade!

• FruTez

Linum: *vinkar* Tack! *fnissar nöjt* Fick Leila Lindholms bok "a piece of Cake" av maken imorse. Kan det vara en vink att han vill ha mer smarr att smaska på? Sedan har tre st ringt på morgonkvisten och sjungit för mig. Fått några grattiskramar av arbetkamrater och även en chokladkaka med texten "choklad är också mat" från en annan arbetskamrat! Så i stort, en uuunderbar morgon!

Bauti: Håll dina kol-lungor inne och vila upp dig så du blir frisker! *armarna i kors*

Nibla: Krya på dig me!

• FruTez

Nibla: Tack! Lycka till med telefontiderna imorgon. Vissa ställen är helt omöjliga att komma fram till!

Linum: Jag tänkte lite samma sak när tanten trodde att min vigselring var i silver. Det är väl inte det vanligaste att såna sorters ringar är i silver?

• FruTez

Igår fick jag en tidig present. Jag fick min mens! Vanligtvis HATAR jag verkligen att få röda veckan, men denna gången blev jag glad. Jag slipper att ha fanskapet under semestern de kommande två veckorna! *yay*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar