Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Ab: Läste din blogg om din SATC-runda. Jag har kollat klart på boxen så du kan få tillbaka den.
Hej!
Här är det snuvugt värre! Men har inte lika ont i halsen, och känner mig piggare. Har dock hostat och hostat inatt, men som sagt, det är alltid värst på nätterna.
Snart ska vi hem till svärisarna och lämpa av lilltjejen så jag och N kan åka till IKEA. Vill inte ha med henne dit när hon inte är riktigt bra.
Har förberett adventssakerna som ligger i en låda i källaren, längtar till nästa helg då man "får" ta fram allt pynt.
Har börjat få tillbaka smak-och luktsinne. Igår var inte skoj, kände ingen smak alls. N hade köpt lite fredagsgott men det var ju ingen idé att glufsa i sig då jag ändå inte kände vad det smakade....Dock bra diet att inte känna vad det smakar.
Fördelen att inte ha nåt luktsinne är ju att man inte behöver stressa när man byter bajsblöja! Hah!
Hej
Har slagits bland folk på Hornbasch och rusta mm. Men fick äntligen tag i en ljusslinga som blinkar till salongen. Det måste synas att vi finns
Synd att inte Disdain gick vidare. Bra att du var där och hejade på Linum.
Skulle ha lämnat in bilen igår på Mechanum. Dom gavi mig en bil med sommardäck. jag vägrade köra iväg med den. Så Verkstadschefen ringde och bad om ursäkt och fick en ny tid nästa fredag. Då med vinterdäck lovade han.
Hur f@n kan dom tro att man skulle klara av vägbanan igår med pansaris????'
Har ingen lust att riskera liver för det.
I kväll blir det middag hos goda vänner. Alltid trevligt med bjudningar.
Trevlig lördag!!!
Hej tjejer!
Bauti: bra att du stod på dig om bilen. Du ska vara rädd om dig! *kramar om*
Nibla och alla andra sjuklingar: Krya på er!
Trist att Disdain inte gick vidare. De spelade vinnarna på radion, vilken tråkig musik! Maken tyckte att det lät som en låt han hört många ggr förrut?!?
Imorgon bär det av till Isla Margarita utanför Venezuelas kust! *Yippie!* Är borta i två veckor och vill därmed passa på att önska er alla en riktigt trevlig första och andra advent!
Kramar i massor och ännu fler pussar!
Trevlig resa Fru T. Det låter alldeles underbart!
Ha en trevlig resa Tezz!
Ab: När är du hemma så jag kan lämna tillbaka boxen till dig? Förstår att det är dags för dig att titta på den igen.
Ingen fara. om jag får boxen till jul är det perfekt
Godmorgon
Usch, just nu känns det som om allt håller på att braka samman. Det gick att pussla ihop det med föräldrapeng, huslånen och sparkonto, men då fick ingenting hända. Så nu har diskmaskinen gått sönder (ingen fara vi diskar för hand), TV:n gått sönder (har en extra liten och vi kollar inte så mycket på TV) och nu har vattenberedaren (eller vad det är som står där nere) börjat läcka. Den klarar vi oss inte utan. Tvättmaskinen brötar så jag tror den ska gå sönder varje gång jag tvättar och den klarar vi oss inte utan heller. Urk och blä, varför just nu??
Fasiken vilket elände. Allt går på samma gång...
Ny tvättmaskin rekommenderar jag där vi köpte vår frys- begagnat på Friggagatan. Himla billigt o bra. Kolla med Bauti också
TV- vi har en extra- vill ni låna den? gammal och tjock men funkar
Tack för tipset - begagnat har jag inte alls tänkt på att det kan finnas. TV har vi en extra. Den är liten men funkar ju. Hör av mig om vi ångrar oss. Tack för erbjudandet.
Hur är det att vara hemma igen då? Tillbaka på jobbet?