Fikasugna erfarna makar
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Nu går vi med stora steg mot tvåårsjubileet!
Barn, fikor, jobb, husbyggen, pyssel coh partyn
Carma,
Fy vad surt! Hade det varit kyl/frys som pajat för er så hade ni kunnat hämta ett här, eftersom vi har ett extra.
Typiskt nu inför jul också.....
Här är det rena sjukstugan. N är hemma från jobbet idag, L är igentäppt men JAG börjar i alla fall känna mig som folk igen.
Igår var vi på promenad här i förorten. Shoppade lite, hamnade på lokala kinakrogen för eftermiddagslunch. Lillan sov igenom hela promenaden, shoppingen OCH lunchen.....
Idag tänkte jag sticka iväg och kolla tyger. Ska klä om stolarna i matsalen.
Nibla: Segt när förkylningen går laget runt. Låter spännande och kul med tyger till stolarna.
Vår frys som vi köpte begagnad var helt ok (källarfrysen behöver ju inte vara snygg) Tror vi betalade 1000 eller så för den. Bauti har köpt grejer till salongen där o varit nöjd
Säg gärna till om TV:n. Klart ni får den men man behöver ny fjärrkontroll
Tillbaka på kontoret- många högar. i morgon åker jag igen- Stockholm två dagar
Nibla- hoppas ni kryar på er. Vilken Kinakrog använder ni er av i förorten? förrresten har ni testat Thaitake awayen i korvkiosken vid centrum? Himla bra
Vi var på kinakrogen i det gula huset vid röda korset, den som ligger i källaren.
Vet inte vilken thai du menar. De som vi hittills har provat har inte varit nån hit direkt......
Hej
Äntligen snöar det ute. Så mysigt att sitta och kika ut.
Carma. Jag har kontakter på det mesta. Säg till mig så kankse jag kan hjälpa er.
Ingen som behöver nya möbler, tavlor, mattor mm? Min lägenhet skall ju tömmas och där står det lite allt möjligt. Tyvärr ingen tv, carma.
Nibla- den gamla korvmojjen vid lilla torget (Nordea, fiskaffär etc) Den var riktigt bra tycker jag
Idag är det vinterväder minsann. Har precis kommit hem från föräldrautbildningen med lite fika. Nu vet jag det mesta om säkerhet i hemmet.
Ska ta mig en kopp kaffe och se om det finns tid för fortsatt pyssel.
Asch, nu vaknar hon.
Nu har jag Carmas tacopaj i ugnen. Den slår nog min med hästlängder!
Har varit och köpt tyg till stolarna, julrött blev färgen! Har också varit på Willys och handlat, ska baka lussebullar i övermorgon. Gott!
Som sagt: Tacopajen var en massa strån vassare!
grymt tidig morgon. taxin kom 0525...brrrr.. men nu är jag på väg till Stockholm o har passerat Katrineholm.. vilken metropol. Skall på kurs 2 dagar- att tolka försäkringsvillkor. Det skall bli kul- hur trist än ämnet kan låta*s* Middag med svärisarna ikväll.