Fikasugna erfarna makar
Tez här igen, håller monolog!
Linum: Dissar brudarna dig? Är de avis på att du e så bra?
Tez här igen, håller monolog!
Linum: Dissar brudarna dig? Är de avis på att du e så bra?
Linum: Puckot här ( ) Trodde att du menade brudar på jobbet! Du skrev ju såhär:
"Hur går det på jobbet då? Jo, tack. Vrålmycket att göra, men har ganska skoj faktiskt. Och brudarna? Jo, de dissar mig fullständigt"
Hörrödudu...
Jag sitter och fryser.... *brrr* Värmen i detta huset är hopplöst dålig!
Åh abbe! *brister ut i sång och dans* "Dam da dam di dam, Neeeew Yorrk, neew yoooork! Hälsa N.Y. från mig att jag saknar stan!
Nibla: Tror också att du skulle gilla stan ifall du åkte dit idag. För då skulle du ju åka med lite andra förutsättnigar!
Slutar om en kvart, vill önska er alla en riktigt trevlig afton! GodKväll!
God morgon Fruar och alla bebisar!
Var och käkade på Restaurang Söder igår och kan verkligen rekomendera det stället. Har varit där 3 ggr nu och de har varit god mat och trevlig service alla gångerna! Precis som det ska vara, men inte alltid är på alla ställen.
Hoppas allt är bra med er girls!
God morgon!
Blev så förvånad när jag klev ut på farstukvisten och det var snö överallt. Va fint det va!
Usch... igår pratade maken med en vän som ligger inne på sjukhuset i Borås. Han har haft problem med att kissa i nästan ett år. Efter flera undersökningar så visade det sig att han hade en tumör på ena njuren. Han opererades i onsdags. De tog bort njuren, men pga. att tumören var mycket större än de först trott (ca. 10*18cm!!) så tog de bort lymfkörtlarna också. Ifall tumören är elakartad så sprids det oftast via lymfkörtlarna. Nu tar det ett par veckor innan han får besked om va det är för sort... Killen är bara 36 år så det gäller att hålla alla tummar och tår...
Carma: Tack! Hoppas också på det.
Ang. vaccination. Hur är det, får barn fortf. den där sprutan som ger ärr? Jag har ett jätteärr på armen och vet att fler jämnåriga har. Nån som vet vad jag snackar om? *skratt*
Hej tjejer!
Bauti: bra att du stod på dig om bilen. Du ska vara rädd om dig! *kramar om*
Nibla och alla andra sjuklingar: Krya på er!
Trist att Disdain inte gick vidare. De spelade vinnarna på radion, vilken tråkig musik! Maken tyckte att det lät som en låt han hört många ggr förrut?!?
Imorgon bär det av till Isla Margarita utanför Venezuelas kust! *Yippie!* Är borta i två veckor och vill därmed passa på att önska er alla en riktigt trevlig första och andra advent!
Kramar i massor och ännu fler pussar!
Hej tjejer!
Har nâgra minuter kvar av internettiden! Tänkte bara kika in här och säga hej, maken sitter här brevid och hälsar han me¨. Här är allt underbart vacker och livet känns gött just nu! Hihi! Mânga kramar frän resenärerna i Carribien! PUSS!
Hej Tjejer!
Denna dumma datorn har inte 2 av de sista svenska bokstaverna i alfabetet... *muttrar*
Hoppas allt âr bra med er! Sitter har ock slösurfar lite... maken e ute pâ havet och fiskar. Jag gillar inte riktigt bâtar och hav om det gungar mycket och här blâser det ju konstant. Hade turen att maken sprang pâ 2 andra svenska gubbs som ville fiska, sâ jag slapp följa med! Ska bli spânnande att se va de fángar!
Har snabbt skummat igenom lite gamla sidor o de verkar som att ni alla már bra och alla bebisar me!
Här är klockan nu kvart i 11 pá fm. De flesta av er har väl loggat ut och gátt hem frán jobbet antar jag.
Ville bara säga hej och skicka lite soliga hälsningar frán ett vackert land! Längtar inte hem direkt. Det enda som jag verkligen saknar är maten. är GRYMT trött pá den Venezuelanska maten och att turistmagen lurpassar överallt. Makens mage rasade i förrgár. Tack o lov för Imodium! Jag har klarat mig förvánansvärt bra. Bara sprungit pá toa en ggr!? Det brukar ju alltid annars vara jag som áker dit. *háller tummarna att jag slipper*
Nu ska jag sätta mig pá stranden, beställa en drink och läsa klart min bok. (Stackars mig, hihi! ) Har aldrig druckigt sá mánga drinkar som pá denna resan. Men det är väl klart att man fár passa pá när det är All Inclusive!
Skickar mánga stora fina varma och kärleksfulla kramar till er alla! PUSS!!!