• pluttefisa

Världens underbaraste dag!!

Ja, det VAR faktiskt världens underbaraste dag, den 20 september när vi gifte oss! Allt och da menar jag verkligen allt var precis som vi ville ha det! Ceremonin var sa vacker, ute pa en brygga i havet med 'vara' sanger, vara dikter och vara löften. Och känslan av att ga med min älskade pa bryggan och se alla sina närmaste var helt obeskrivlig. Bröllopsfesten var den roligaste, mest romantiska och galna fest som man kan tänka sig! En massa roliga tal, vara lekar och god mat och sa da var surprise dans som satte fart pa dansgolvet tillsammans med ett hur coolt band som helst! Jag följde radet fran tidigare brudar här pa BT och var närvarande i varje sekund av bröllopet och njöt non-stop! Uppmanar alla er blivande brudar att göra samma sak: NJUT!

• Svar på tråden Världens underbaraste dag!!
  • W2B Blom

Absolut! Njuta är det bästa man kan göra på sin bröllopsdag!

• Fenixx

åh vad jag längtar tills våran dag när jag läser ditt. Grattis!
    inga bilder?

• Stjärnblomma

Åhh, vi gifte oss också på en brygga vid havet och det var en sån underbar miljö! Stort grattis till er, låter som det blev en härlig dag.

• pluttefisa

Ja det var verkligen precis sa underbart som jag inte trodde att det var möjligt pa en enda dag! Allt var sa vaackert och min mans tal till mig gjorde alla rörda till tarar, (mina rann som fran en kran) och tom min pappa satt och snörvlade. Jag far fortfarande rysningar av välbehag när jag tänker pa det!
    Far se om jag kan sätta in nagot foto i det här galleriet. Aterkommer!

• Silla69

grattis..låter helt underbart

Svar på tråden Världens underbaraste dag!!