• Rodenröd

    Vistaprint!

    Någon med erfarenhet från Vistaprint??

  • Svar på tråden Vistaprint!
  • 081103 1

    Ja. Billigt. Trodde jag fick fel färg på mina uppladdade bilder till visitkort, men det visade sig att jag då inte använt kalibrerad skärm + färgrymden CMYK som tryckare använder sig av. Annars har jag köpt tröjor (de krymper rejält) visitkort, stämpel, klistermärken.

    Skulle något gå fel och du vill reklamera gäller domstolen i Bermuda, alltså glöm det.

  • Casall

    Det har fungerat jättebra för mig. Jag valde den längsta leveranstiden (d.v.s. den billigaste) men ändå fick jag sakerna fortare.

  • Plummis83

    Jag har köpt tröja där, men min syster beställer alla dessa gratis erbjudanden ofta och är mega nöjd!! Hon är egen företagare och så mkt reklam har vi aldrig fått ut om ridskolan som hon har nu!!! Bara kul!!!
    Snabba i leveransen!! Fick våra saker snabbare än vi trodde sist vi beställde därifrån!!

  • DanKat

    Jag och min syster har beställt därifrån några gånger. Har väl inget att klaga på utom att dom är hopplösa på att skicka reklammail!! Flera år efter att jag senast beställde från dom (senaste gångerna har vi beställt i min systers namn) är jag fortfarande "en av deras viktigaste kunder" och får VIP-mail stup i kvarten!! Snacka om störande!!
    Annars har jag väl som sagt inget att klaga på. Dom är billigare än många andra. (Jag tycker dock att det kan ta ganska lång tid innan varorna kommer, men då brukar vi å andra sidan beställa med den längsta=billigaste leveranstiden, så då blir vi väl inte direkt prioriterade...)

  • 2time

    Jag har beställt visitkort därifrån, jättefina och billiga.

Svar på tråden Vistaprint!