• Troll1

Barcelona!

Vill bara tipsa er som inte kan/ska åka långt bort och länge på brölopsresa. Åk till Barcelona ett par dgr!!
    Vi var där mellan ti - fre och det var helt underbart! Kunde tänka mig att stanna kvar om det inte vore för barnen som var kvar hemma.
    Vi bodde på Banley´s hotell som låg jättebra, nära till allt och var så mysigt och trevligt.

Vi längtar tillbaka....

• Svar på tråden Barcelona!
  • Aleta

Tack för tipset!
    Dit skulle jag vilja åka.

• Troll1
    Aleta skrev 2008-10-06 19:41:25 följande:
    Tack för tipset!Dit skulle jag vilja åka.
    Vi var ju där nu i början av oktober och det var sol och mellan 22-25 grader ungefär. Det finns precis hur mkt som helst att se. God mat & dryck och inte minst sköna bad i Medelhavet.
    SAS har direktflyg från Gbg och det var smidigt.
    Det rekommenderas väldigt mkt Thailand, Maldiverna, Indien -resor etc. Har man inte möjlighet att åka så långt, så är det sjysst att hitta ett resmål som funkar jättebra som bröllopsresa.
  • J D

Jag är där nu. Man kan ju t o m åka ryan air från Gbg så why not?! Nice med en storstad som man kan bada i på bekvämt avstånd.

• Tit

Vi var där fem dagar på år bröllopsresa och det var helt perfekt!

• Troll1

J D skrev 2008-10-07 22:38:32 följande:

Jag är där nu. Man kan ju t o m åka ryan air från Gbg så why not?! Nice med en storstad som man kan bada i på bekvämt avstånd.
    Ugh, nu blev jag verkligen grön av avund... Är det fortfarande varmt?
  • oktober18

Hurra för Barcelona! Vi åker dit för andra gången den 31/10. Kanske inte badväder då men vad gör det? Staden är fantastisk!

• Troll1

Vi har suttit och tittat på bilderna nu (igen...). Känns konstigt att vi nyss varit där.

• J D
    Troll1 skrev 2008-10-08 08:33:56 följande:
    J D skrev 2008-10-07 22:38:32 följande: Ugh, nu blev jag verkligen grön av avund... Är det fortfarande varmt?
    Ja, det var hyfsat varmt hela tiden. Inte sådär att jag ville bada varje dag men normal svensk sommar iaf (när det är fint dvs).
  • J D

Måste dock säga att jag tycker Paris är finare som stad men Barcelona är ju väldigt lagom och bra med bad som sagt.

• PennyJenny

Ja, det är verkligen en underbar stad för bröllopsresa. Vi var där på vår i fjol och jag ser så fram emot typ 5 årig bröllopsdag och åka tillbaka på en andra bröllopsresa.

Svar på tråden Barcelona!