• Saralainen

    Tips på bra sida att beställa inbjudningskort?

    Gomorrn!
    Någon som har ett bra tips på en sida att beställa inbjudningskort? eller det e bara att googla inbjudningskort och gå igenom kanske =)

  • Svar på tråden Tips på bra sida att beställa inbjudningskort?
  • Tuvamaja

    Hej saralainen! mitt tips är www.kulör.se som har stilrena kort och jag är jättenöjd med dom men det är en smaksak.
    hej från tuvamaja

  • lillabruden

    mitt tips är www.vistaprint.se
    har beställt diverse saker där och är supernöjd. däremot så kan leveransen ta tid, jag valde den billigaste leveransen och det tog lång tid. men som sagt är jag nöjd med dom och jag ska själv beställa mina inbjudningar där

  • heleneåpether

    Vi har beställt både våra "save the date"-kort och nbjudningskorten på calligraphen. Inbjudningskorten har kommit idag och jag ska hämta ut dem ikväll!!! Ska bli så spännande. Kolla in på:
    www.calligraphen.se

  • Lajsan

    Vi köpte våra från spira kortdesign

  • celtic

    Jag har köpt mina från www.mygatsby.com som är en amerikansk sida men de skickar internationellt också. Jag var utbytesstudent i USA ett år så jag skickade mina inbjudningar till min amerikanska familj och sen ska de skicka dem till mig, blev billigare så. My gatsby har hur mycket snyggt som helst, jag hittade inga inbjudningar som jag tyckte var snygga på svenska sidor.

  • lottis77
    Tuvamaja skrev 2008-10-16 16:57:23 följande:
    Hej saralainen! mitt tips är www.kulör.se som har stilrena kort och jag är jättenöjd med dom men det är en smaksak.hej från tuvamaja
    Kommer inte in på denna sida och hittar heller inte nån sida md liknande adress som säljer inbjudningskort... Är det rätt adress?
  • Tuvamaja

    hej, legat i influensan så ledsen att jag inte svarat tidigare :(
    jo, www.kulör.se är den rätta adressen och de är även återförsäljare till envelopments från usa, precis som mygatsby.com är. kommer du inte in på sidan har du förmodligen en väldigt gammal browser som inte tar "ö". lycka till!

Svar på tråden Tips på bra sida att beställa inbjudningskort?