I lördags fick jag min prins!!
Å herregud!! Den mest fantastiska dagen i mitt liv allt var helt underbart, allt gick som en dans å VÄLDIGT FORT! viktigaste av allt nu e jag gift med världens finaste man....
annaochmarcusbrollop.blogg.se/
Å herregud!! Den mest fantastiska dagen i mitt liv allt var helt underbart, allt gick som en dans å VÄLDIGT FORT! viktigaste av allt nu e jag gift med världens finaste man....
annaochmarcusbrollop.blogg.se/
Grattis till er båda!! Jag längtar verkligen efter att få bli mrs Baom!! men den som väntar på något gott väntar alltid för länge...;)
Grattis! Vilken otroligt vacker klänning du hade. Den passade dig jättebra.
Jättefina bilder, och underbar klänning...
Underbar klänning, hade du sytt upp den eller köpt den?
Klänningen var HELT fantastisk jag sydde upp den då jag inte kunde hitta en enda klänning jag tyckte om... men det var värt varenda krona! jag kände mig så snygg! Svårt att hitta brudklänningar i Sverige alla ser liksom likadana ut många ju väldigt fina men men :)....
Var fick du den uppsydd?
Din klänning var helt fantastisk!
Den syddes upp på Tina på Horn hon syr upp ett 30-tal klänningar om året plus att hon e en alldeles underbar människa, kan maila dig kontaktuppgifter om du lämnar din mail..
ha det bra!
grattis! måste kännas helt underbart! :) jättejättefin klänning!
ni var jättefina!
Ett stort grattis!!!
Var lite inne på att låta henne sy upp en klänning men det blev Niklas Skräddare istället.
Grattis!
Helt underbar klänning!
Hej! Och grattis! Vi gifte oss också den 4/10, håller med dig att allt gick så fort. Skulle gärna göra om allt igen. Det var så underbart roligt! Ni var verkligen vackra.
Har den äran att gratulera!
Grattis! jättefin klänning.
Visst var vi fina!! kommer nog aldrig vara så snygg igen! Mannen var som en dröm! tack allihopa ni är så snälla