Vad ungefär har er Thailandsresa kostat?
Kikar på Thailand nu, 1v till Ao nang i feb-mars, vi två samt sonen 1 1/2 år. Hotell Aonang Villa Resort FFF+. Verkar landa runt 22000, är det okej? Duibelrum.
Kikar på Thailand nu, 1v till Ao nang i feb-mars, vi två samt sonen 1 1/2 år. Hotell Aonang Villa Resort FFF+. Verkar landa runt 22000, är det okej? Duibelrum.
Tycker det är ganska ok. Vi bodde på 4**** och bokade reguljärt och det kostade typ 30000
vår resa 3 veckor kostade 45.000 sek
men då bode vi 5 stjärning alla 3 veckor...
i det priset ingick flyg,hotell, alla skatter, och andra avgifter...
Har åkt i november-december två år i rad, dessa har kostat runt 11000kr/person dock för två veckor med frukost, fyrstjärnigt.
Åker till Aonang två veckor över nyår (charter), 20000kr/person :(
Det låter ju med 11000/p och 2 v men vilket resebolag? Det här verkar vara ett vanligt prisläge men skillnaden är väl inte så stor mellan en eller två veckor, det är väl resan som kostar så det är nog inte helt galet. Vi kan bara vara botrta en vecka så vi får nöja oss med det för tillfället! Bättre än ingenting
Therese 83 skrev 2008-10-07 18:18:36 följande:
vi åker den 13:e december i 2 veckor till thailand. vi får betala för ett 3 sjärnigt hotell 35000. då ingår jag, min sambo, våra grabbar. den yngsta åker gratis. vi bokade i december förra året och då var priserna mycket billigare än vad dom är idag
Vi åker också den 13 december och kommer att vara borta i 3 veckor. Vi kommer att bo på ett 3-stjärnigt hotell med frukostbuffe och nyårsmiddag. De kostar oss ca 41000 kr. Men då flyger vi första klass.
Vi åkte med Ving. Är supernöjd med dem även om det är charter.
vilket flybolag har ni då ?
Vi åker med Ving. Vi bokade allt via Ticket. De var väldigt trevlig och tillmötes gåeende.
Vi ska till Thailand, Phuket i januari. Charter 2 veckor på 4 stjärning hotell med frukost, 28.000kr för oss två.
Glömde säga att det är med Fritidsresor...
Det är helt okej, men det är en lång flygresa och har ni aldrig varit i Thailand tidigare tycker jag i alla fall att ni skall ge det 2 veckor om ni kan. Prismässigt brukar det inte skilja så mycket- Det tar någon dag att komma in i tidskillnaden och det finns så mycket vackert och fint att se i Thailand. Eller bara vara där och njuta av sol & bad funkar med. Jag skulle rekommendera fritidsresor ( min absoluta favorit charter arrangör) dem har något nytt för i vinter med några av deras flygplan där man serveras mousserat vin gratis under flygningen för att fira deras nya benutrymmen i flygplanen. Lite festligt tycker jag det låter. Det skall tydligen vara bättre utrymme än deras konkurrenter. Och det är otroligt gullig och trevlig personal.
Det funkar att vara i Thailand även en vecka men som sagt det är en lång resa för så få dagar. Been there done that :D Lycka till.. Åhhh längtar tillbaka till Thailand
Vilket hotell?