Ni som beställer klänningar från internet?
Hejsan!
Jag har sett många här skriva om att ni beställer klänningar från internet..hur gör ni sen om ni får hem dom och dom inte passar?
Hejsan!
Jag har sett många här skriva om att ni beställer klänningar från internet..hur gör ni sen om ni får hem dom och dom inte passar?
Det vill jag också veta!
Känns läskigt att köpa en så viktig sak som brudklänningen över internet. Man vill ju att den ska sitta perfekt liksom! Och hur vet man att kvalitén är bra?
jag beställde en kina klänning på ebay.. den kostade inte så mycket så jag gör de på vinst och förlust.. passar den inte så får jag helt enkelt ge mig ut på jakt efter en annan klänning.. och skulle den passa och va bra har jag ju bara gjort ett suveränt klipp.. men jag köpte den inte för mer än vad jag kände att jag hade råd att chansa med..
Jag beställde min klänning på bridaloutlet.se
Skickade mina mått till dom så ställde dom in sin provdocka i mina mått, så klänningen ja fick hem passade perfekt. Annars har dom så man får skicka tillbaka den om den inte passar. Kanon bra service fick jag hos dom (via mail). Kan varmt rekomendera dom.
Enkelt! Måttbeställning. Beställde min från brudix.se och klänningen satt som om de sytt den direkt på kroppen!
Passar den inte, tex. längdmässigt så får man lämna den till en sömmerska här i Sverige.
Ett tips är också att beställa med korsettsnörning så man kan justera själv. Dragkedja är verkligen en chansning vid axelbandslösa klänningsköp.