fjärilar
någon som vet vart man kan få tag i fjärilar i olika storlekar, färger ect???
någon som vet vart man kan få tag i fjärilar i olika storlekar, färger ect???
Vad för typ av fjärilar??Vad tänker du använda dem till?
Vet inte vilken typ av fjärilar du har tänkt dig, men har du kollat på Panduro eller andra hobby-/pysselaffärer?
olika tygfjärilar, vill att det skall vara en del av temat på bröllopet, (jag älskar fjärilar) helst vita och mörklila..
www.jotex.se/ListPage/Search.aspxärilar&ConceptStoreCategoryId=
www.wedshop.se/&CatID=0
husmusen.blogg.se/2008/april/duka-med-fjarilstema.html
www.clayflower.se/Dekoration.html
www.swerox.se/webshop_swerox/webshopSE/produktera.asp&PkatId=29
shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZBUTTERFLIESQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ
ååå skall kika. tack så hemskt mycket :)
kolla i välsorterade blomserhandlar.. dem brukar ha fjärilar man kan köpa som sitter på ståltråd som man kan sticka ner i saker.. buketter, ljus etc
har du sett att inreda.com har en kakform, alá sockerkaksform i form av fjäril?
Åhh du ska oxå ha fjärilar i temat=) Drt ska vi oxå ha.. har köpt en massa fjärilar från panduro.. Nån annanstans hittade jag inte förutom på tradera där man kunde ropa in dom om man ville=)))
Hoppas du hittar det du letar efter!!!=)
Skär ut dem själv i papper. Superenkelt!
Såhär gjorde jag: husmusen.blogg.se/2008/april/duka-med-fjarilstema.html
Vi ska ha fjärilar i våra blomster dekorationer, och sen ska vi ha lite här och där i lokalen.. Och där vart vi sitter, bakom mig och min man, ska vi ha två större fjärilar... sen tänkte jag ha det på bröllopstårtan oxå=)) Fast då ska jag ha fjärilar som oblat bilder som man kan vika.. hur snyggt som helst tror jag det blir=)
Vi ska gifta oss i södertälje... Vart ska ni gifta er?
Vi har olika färger på fjärilarna.. typ turkos, rosa, gult, rött.. sen är det glitter på dem, och stenar.. väldigt vackra!!
åååå vad fint :) det är så vi tänkte också.. vad har ni för färgtema???
vi gifter oss på gotland så det blir lite jobb då vi inte bor där :)
vilket datum???
Tack=)
Vi ska ha vinrött, guld, vitt.. Och för att det inte ska bli för "juligt" så tänkte vi ha lite rosa oxå=)
Ni då?
Ok men det är det säkert.. Men sen är det skönt när allt är färdigt!!!=)
Vi ska gifta oss den 29 november.. så det är inte långt kvar till det!! Nervös som bara den!!! hehehe...
Va har ni för datum?
Ja det är inte länge kvar för oss=) Tack=)
Ja det är helt normalt att känna så heheh.. Jag känner mig nervös, allt är spännande, förväntningsfull, och skrämd heheh=))
(tänk om nåt går fel, eller allt inte blir som jag tänkt mig, tänk om jag inte vågar gå in i kyrkan, tänk om jag snubblar på vägen till altaret, tänk om jag råkar säga fel saker osv osv osv) hahah kan fortsätta i all evighet med mitt tänkande=P
Ja det var lite svårt att komma igång med allt, men när man väl kommit igång så rullar det på! Men sen kan det ibland bli dagar då man känner allt är hopplöst, inget blir som man vill och att man bara vill lägga av med allt, sticka till nån strand utomlands och bara gifta sig heheheh..
Men men man ska inte ge upp då när det känns så, då ska man bara ta en liten paus, andas och fortsätta=))
Oj det låter vackert=) Nej är inte riktigt bra på det där med att pyssla... men man kan väl göra av papper eller tyg eller nåt om man är duktig med sånt=) Om du googlar så kanske du hittar ideer eller nåt... Ja i panduro har dom en massa färger, så vill man absolut hålla sig till en speciell färg så är det ingen ide att köpa dem.. Men men det kommer ju säkert dyka upp flera i affärerna till våren, och ni gifter ju er först i juni=) Men hitta på nåt så länge så du har en plan ifall du inte skulle hitta då...
Önskar dig lycka till med all planering, och allt kommer gå hur bra som hellst ska du se=)
Tack känns uppmuntrande att höra sånt=)
Hehhehe det ska jag göra=))