Är denna klänningen för kort till tärna?
Hejsan!
Jag har hittat en klänning på nätet som föll mig i smaken direkt till mina tärnor, tycker ni den är för kort att ha på ett bröllop?
www.modezine.com/se/artikel/5899/halens/ballongklanning/
Hejsan!
Jag har hittat en klänning på nätet som föll mig i smaken direkt till mina tärnor, tycker ni den är för kort att ha på ett bröllop?
www.modezine.com/se/artikel/5899/halens/ballongklanning/
Tycker inte att det är för kort...
Sen är det så att det är DITT bröllop så du bestämmer...heheh
Hmmm gränsfall! Men den var fin..
Jag vill också ha en liknande till min tärna men försöker hitta en som går precis till knäna.
Sjukt fin va den, synd att den bara fanns i storlek 36 å 38... passar inte på mina*!
Jättesöt klänning!
Beror ju lite på vilken stil ni har i övrigt på bröllopet/vigseln.
Vilken fin klänning! Tycker inte att den är för kort. SööööT
Oj! Vad lustigt det blev på slutet. Många ö ...
Jättefin klänning. synd bara att den inte fanns i några andra färger än rosa o vitt. är nämligen ute efter klänning till mina tränor.
Ofta är klänningarna kortare på modellerna på bilderna. Inte så konstigt med tanke på deras ben...
Vad är det för klädsel annars? Den är ärligt talat ganska kort, men det beror ju rätt mycket på hur tärnan är också. Vad vill du att killarna i kyrkan ska titta på? he he...
Fast det är förstås en fin klänning.
Hej, jätte söt...
Svårt att säga när hon står så där. Förmodligen är den lite längre när hon står vanligt. Och tärnorna kanske inte är fotomodellslånga? Jättefin klänning!
Den klänningen har jag också kollat på.
Jag kommer att ha två tärnor och jag tror inte att dom kommer ha likadana klänningar och den här skulle passa den ena tärnan.