• Leena80

Rolig film-stackars brud

Såg nyss en film på MSN som jag ville dela med mig av: Se på

video.msn.com/&vid=af3ccf32-2124-4212-ab0c-93daf5fe0c64&from=SVSE_ifilm&tab=m1223030652059

Stackars brud säger jag bara och vad dom borde varit arga på bestmannen efteråt...

Kolla och säg vad ni tycker! :o)

• Svar på tråden Rolig film-stackars brud
  • mme Plantier

Ja vad ska man säga.. Stackars brud, fast jag måste säga att jag tycker minst lika synd om bestmannen.. Snacka om att få extremt dåligt samvete.

• Leena80

Jo det är väl synd om bestmannen oxå. Fy vad han borde hata sig själv över att varit så klumpig... Men jag tänkte först på bruden allt jobb och pengar hon lagt ner på makeup och klänningen och sen på en sekund är allt förstört...usch hoppas de tog korten före vigseln :op

• Aleta

Vad svarar hon? Jag hör bara något mummel...nåja, de blev ju gifta i alla fall...Hoppas att de har humor!

• Fenixx

ja sett den innan med.
    uch jag lider med dem, fy vad hemskt tråkigt alltså!!
    hoppas dem tog korten innan.
    hade det varit brudgummen kunde han ju lätt fixat en kostym eller nåt. men med brudklänning, smink, hår osv..suuck.

• BlygBrud

Och av detta lär vi oss att kolla omgivningarna noga och ta alla olika scenarion i beaktande...
    Ja, jag tycker synd om dem...
    samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta..
    *ställer mig snabbt i skamvrån*

• MulleNuh

OHHH!!! Fy bubblan! Fick riktig ångest när jag såg..

• Aleta
    BlygBrud skrev 2008-10-15 17:55:27 följande:
    Och av detta lär vi oss att kolla omgivningarna noga och ta alla olika scenarion i beaktande... Ja, jag tycker synd om dem...samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta..*ställer mig snabbt i skamvrån*
    Jag skrattade också! ...och såg den tre ggr på raken...
  • JPerlestam

Haha, fy vad vi skrattade! Stackare.... =)

• brud080808

Nej men guuud, stackars bruden! Jag kan inte ens skratta!

• aikidoaasa

En av orsakerna till varför jag inte vill gifta mig utomhus... risken för att bli dyngsur på ena eller de andra sätten. Jag hoppas att hon senare ser det som något kul istället för en hemsk mardröm bara.

• Sommarpar

HAHAHA!! jag tror jag dör!!!! det va riktigt roligt men fyyyy för att vara i deras skor, snacka om ett förstört bröllop...

• Myrmor

skrattade hysteriskt när jag såg den första gången! Hoppas de har humor, det här är ju en MYCKET roligare bröllopsvideo att ha om 20 år än en klassisk "tager du denna- ja tack" . (dessutom tror jag de kan göra en hel del pengar på det här, talkshows, AFH, press osv..)

Svar på tråden Rolig film-stackars brud