• mammys

vackraste sången

denna vill jag höra på vårt bröllop !

vilken är er vackraste sång?

• Svar på tråden vackraste sången
  • nena85

Sitter och stor gråter.
    Så himla vacker låt.

• mammys

den är verkligen fantastisk

• malleballe

jättefin låt
    e det som du ska spela till han till i kyrkan eller

• Emblingen

Vi hade 5 otroligt vackra låtar i kyrkan men den som fick mig till åtrar var duetten "All the way" Dion/Sinatra

• mammys

ja sången får bli VÅR LÅT till varandra men inte i kyrkan...
    vi ska ha bröllop i phuket på stranden

• mammys
    Emblingen skrev 2008-10-16 14:05:03 följande:
    Vi hade 5 otroligt vackra låtar i kyrkan men den som fick mig till åtrar var duetten "All the way" Dion/Sinatrawww.youtube.com/watch
    ja den sången är också en känslorysare på positivt sätt !!!
  • JBB

Vet inte om denna är den vackraste sången jag vet men däremot ska vi dansa vår första dans till denna:

• mammys
    JBB skrev 2008-10-16 14:13:12 följande:
    Vet inte om denna är den vackraste sången jag vet men däremot ska vi dansa vår första dans till denna:www.youtube.com/watch
    också otroligt fin !
  • Softa bruden

I kyrkan hade vi en solist som sjöng
    Du är allt- Shirley Clamp
    Som en saga- Shirley Clamp

Otroligt vackra sånger...

Sen dansade vi första dansen till Curly Sue- Takida...också otroligt vacker sång..

• cbride

I kyrkan hade vi:
    För att du finns - Sonja Aldèn och The wonder of you - Elvis

• Troll1

Vi hade "Som en saga" med Shirley Clamp och "Grow old with me" med John Lennon
    Vi dansade brudvalsen till "An der shönen, blauen Donau" som spelades på vår gamla vevgrammofon. Det va grejer det!

• Norrlandstös

Jag har just hittat en bibblare...

underbar.

• EllaM

"Du är allt" med Sonja Aldén hade vi som ingångslåt. Kan inte tänka mig en vackrare låt i bröllopssammanhang!

• MilosMamma

"Den här stunden" Ska jag ha som låt till min m2b, Den är mycket vacker o talar direkt ur hjärtat!

• Heloise

Den här ska vi ha i kyrkan; det är en av de vackraste sånger som jag vet. Får rysningar, vilken tradgedi att världen förlorade en sådan fantastisk artist!
    "will you stay with me, will you be my love in the fields of barley [...] I never made promises lightly, but there have been some that I have broken, but I swear that for the days still we will walk in fields of gold" passar bra efter 10 år av både toppar och dalar

• Dådisån

Låten "Lyckorus" med Elin Sigvardsson, är alldeles fantastisk!

Hade aldrig hört den tidigare. Hörde den för första gången, för en vecka sedan.

Vi kommer att ha den på vårt bröllop.

• Sommaren 09

Oj så fin låt
    den vill jag absolut ha på vårat bröllop

• mammys
    Dådisån skrev 2008-10-16 17:48:41 följande:
    Låten "Lyckorus" med Elin Sigvardsson, är alldeles fantastisk! Hade aldrig hört den tidigare. Hörde den för första gången, för en vecka sedan. Vi kommer att ha den på vårt bröllop. www.youtube.com/watch
    ja den var också underbar !!!
  • LCDS

Den (Du är allt) sjöng min mans systrar på vårt bröllop.. såååå fin!
    En av mina tärnor sjöng "kärleken förde oss samman"

Svar på tråden vackraste sången