• Lövings

Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?

Ja, ni som har tärnor.
    Bjuder ni dom på klänning, smink eller hår?+
    Jag ska ha två tärnor och de kostar juh ganska mycket ändå om man ska bjuda på allt de.
    Så som jag tänker mig så följer tärnorna med när man gör sitt hår, smink och allat annat eller har jag fel??
    Ska man sitta ensam?
    Och då känns det dumt att de bara sitter och tittar på..

Hur gör ni??
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?
  • MulleNuh

Jo självklart känner man så! Det är ju vårat samvete som spökar.
    Inget fel i det. Men prata med dina tärnor och bestämm innan.

MissMijah skrev 2008-10-17 11:25:35 följande:
    Fat jag fröstår inte varför det ska känans fel att sitta och bli fixad och inte dem? Det är ju JAG som ska gifta mig! och det är väl ganska självklart att jag ska fixas?Vill de också fixa sig så får de väl ordna det själva. Haha, nu lät det kanske egoistiskt. Det menade jag inte, älskar mina tärnor. Men jag menar mest att visst om de vill bli fixade, då får dem säga till så bokar man in dem också. Men inget jag tänker ha dåligt samvete för om de inte ens sagt något
  • Lövings

Ja jag ska göra det=) TacK!!!

På ett sätt känns det som att jag är bruden och jag ska verkligen stå ut och vara fin.
    Men jag är inte van att bli bortskämt medans andra sitter och tittar på..

Men det ordnar sig=)

• MulleNuh

På vår bröllopsdag får vi vara bortskämda!

Lövings skrev 2008-10-17 11:45:39 följande:
    Ja jag ska göra det=) TacK!!!På ett sätt känns det som att jag är bruden och jag ska verkligen stå ut och vara fin.Men jag är inte van att bli bortskämt medans andra sitter och tittar på..Men det ordnar sig=)
  • Lövings

hahah, det har du rätt i=)

• MissMijah

När de förhoppningsvis gifter sig en dag, eller om de redan är gifta, så blir dem lika bortskämda?

• MulleNuh

Ja förhoppningsvis.. Men en tärna bör EJ vara gift!

MissMijah skrev 2008-10-17 11:53:08 följande:
    När de förhoppningsvis gifter sig en dag, eller om de redan är gifta, så blir dem lika bortskämda?
  • MissMijah

Tur att inte mina är det då

• Lövings

Inte mina heller=)
    Mycket att tänka på när man gifter sig=)

• jagskallgiftamig

Jag bjöd mina tärnor på sina klänningar. Men bara för själva "orginalklänningen", tillpassning och upplägg fick de själva betala.
    Sen fixade vi ett hotellrum natten innan bröllopet där vi sov över alla tre. På dagen D hade vi fixat så att frisörer och sminköser kom till vårt hotellrum och gjorde vid oss där. Smink och hår fick de också betala själva...

Vi var iallafall jättenöjda med den lösningen!

• Lövings

Men hur mycket extra kostar det att få frisören att komma till hotellrummet??

Svar på tråden Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?