• 20090725

Den rosa klänningen galleriet?

Den rosa klänningen galleriet som ligger bland de nyaste uppladdade... var kommer den ifrån? står ju inte vem som lagt upp bilden men om du känner dig träffad får du gärna svara eller om du vet vart den kommer ifrån!

• Svar på tråden Den rosa klänningen galleriet?
  • september2009bröllop

galleriet syns inte

• Nalle Puh 40

Tror hon menar det gemensamma galleriet här på BT

• 20090725

jupps menade det gemensamma! tycker den va super fin!

• Waersta

smultronbloms00 är det som lagt upp den.

• smultronblom00

ja det är jag gillar ni den

• Mia1972
    smultronblom00 skrev 2008-10-21 22:11:12 följande:
    ja det är jag gillar ni den
    Var har du hittat den klänningen?
    Jättefin.
  • smultronblom00

nån sida har bara beställt öster syr för livet tycker ni man kan vigas i den vi ska va på en äng i maj jag älskar rosa

• Fenixx

jag kunde förr se vem som lagt upp bilder i allmänna galleriet, men sen jag fick min nya dator så kan jag inte längre göra det. jättetrist då det är så bra att kunna hoppa in hos personer och fråga eller kommentera något fint man sett.

går det att ändra inställning så man kan se det igen? nån som vet?
    jag har skickat fråga om det till BT men inte fått något svar...

• Waersta

Jag klickar bara på bilden så att den blir stor och då står det vilket galleri den tillhör längst ner.

Fenixx skrev 2008-10-22 07:17:18 följande:
    jag kunde förr se vem som lagt upp bilder i allmänna galleriet, men sen jag fick min nya dator så kan jag inte längre göra det. jättetrist då det är så bra att kunna hoppa in hos personer och fråga eller kommentera något fint man sett. går det att ändra inställning så man kan se det igen? nån som vet?jag har skickat fråga om det till BT men inte fått något svar...
  • Fenixx

ja så har det gjort för mig innan, men inte på min nya dator, gött störande.

• fru090909

Underbart fin klänning!

Någon som är sykunnig och vet om man klarar att sy en sådan utan mönster??

• smultronblom00

jag syr den nu med mönster utan hade jag inte klarat det

• fru090909
    smultronblom00 skrev 2008-10-25 09:37:31 följande:
    jag syr den nu med mönster utan hade jag inte klarat det
    Får jag fråga var du hittat mönstret????
  • erika26

Brudklänning eller den där tärneklänningen, som smultronblom00 hade på sitt bildgalleri?

• fru090909

*PUFF*

Ingen som vet vart man kan få tag i denna klänning eller möster?? *vill haaaa*

Svar på tråden Den rosa klänningen galleriet?