• fidar

4 tärnor??? är det ok?

hej mina vänner!

nu kommer jag ha 4 tärnor, mina tre absoluta bästa vänner och min syster. jag vill att alla dem skall finnas där vid min sida. Men så har jag fått höra att det blir för mycket, men vad blir för mycket?? vart går gränsen??

jag behöver och vill ha alla 4 där...

vad tycker ni???

• Svar på tråden 4 tärnor??? är det ok?
  • Saggezza

Nej rent spontant så tycker inte jag att det är för mycket! Det här är ett ämne som alltid kommer upp här på BT har jag märkt, men jag anser att det är upp till var och en att bestämma! Har man tre bästa vänner och en syster så skulle det inte kanske vara så kul att börja välja mellan dem bara för att ANDRA säger att det ska vara si eller så...!

• Lemmy

Jag instämmer i föregående inlägg, vill du ha fyra tärnor så ha det! Uppenbarligen är det fyra människor som är väldigt viktiga för dig, vill du ha dem vid din sida på din bröllosdag så tycker jag att ingen annan bör bestämma annorlunda.

• Lemmy

Jag instämmer i föregående inlägg, vill du ha fyra tärnor så ha det! Uppenbarligen är det fyra människor som är väldigt viktiga för dig, vill du ha dem vid din sida på din bröllosdag så tycker jag att ingen annan bör bestämma annorlunda.

• Lemmy

Oops, blev visst ett inlägg för mycket...

• lillesessan

Ha så många du vill, finns inget rätt eller fel där.

• En till präst

Jag har varit med om 4 tärnor. Visst är det ovanligt många, men
    det är inget fel med det.

Har Din M2B lika många marskalkar?
    Om inte är det inte så svårt att få fram uppgifter till alla tärnor:

En hållar buketten,
    en är ansvarig för näsdukar och annat praktiskt
    och 2 läser varsin bibeltext. Simsalabim: Klart!

• AnRo09

Hej
    Jag tycker inte att det är för många. Vi har 3 var. Så vi blir ganska många uppe hos prästen

• fidar

tack så mycket för alla svaren :) nu känns det mycket mycket bättre :)

Svar på tråden 4 tärnor??? är det ok?