• Alli

Brud/fruträff Karlskoga/Örebro?

Finns det några fruar/blivande brudar i Karlskoga-Örebro som har lust att träffas nästa vecka (10-13 juni)?
    Jag bor vanligtvis i Sundsvall, men kommer befinna mig i Karlskoga, eftersom min blivande arbetar där. Jag och sonen (1 år) följer med dit den veckan. Kommer vara en aning sällskapssjuk, känner ingen i området.
    Maila: Alli_Johansson@hotmail.com

/Alli

• Svar på tråden Brud/fruträff Karlskoga/Örebro?
  • f.d. Svart brud

Hej Alli!

Kommer gärna på brudträff, jag gifte mig visserligen förra året, men pratar gärna vidare om bröllop ändå...

• Alli

Vad trevligt!
    Kan vara bra med lite råd från en erfaren fru ;)
    Du kan väl maila, så tar vi detaljerna den vägen? Visst bor du i Karlskoga? Har bara varit där en enda gång, så jag hittar inte så bra. Kommer bo på Alfred Nobel, det ligger väl centralt?
    Jaja, maila var det... svammlig idag :)
    /Alli

• Busan

Jag ska gifta mig i augusti och hänger gärna på har två döttrar oxå som säkerligen följer med jag kommer att vara bortrest från imorgon tills på Söndag så bestäm gärna något man kan ju vara ute om det är fint väder.

• Alli

Busan

Vad tror du om onsdag kväll, vid halv sex-kvart i? På något av cafeérna vid torget där Alfred Nobel ligger? (ingen aning om vad torget kan tänkas heta...)

Hur gamla är dina barn? Kommer ha min 1-åring med, han skulle nog inte ha något emot lekkamrater. Kan du tipsa om någon bra lekpark?

Maila gärna!
    /Alli

• f.d. Svart brud

Alli, på Rävåskullen (där kanonen finns) finns det en lekpark intill skolan (...kanske inte passar för 1 åringar?)
    Rakt upp till höger om man står med hotellet bakom sig. Det tar ca 10 minuer att gå dit.

• Alli

Busan!

Halv sex, onsdag, utanför Farbror Melkers. Dyk upp om du vill!

f.d. Svart brud!

Tack för lekparkstipset! Skall kollas upp. Lillkillen älskar att gunga och att äta sand...

/Alli

• f.d. Svart brud

Karlskogingar!

Glöm inte BT-träffen idag kl 17.30 hos Farbror Melker!!!

Svar på tråden Brud/fruträff Karlskoga/Örebro?