• cake73

Handgjorda brudpar

Jag vill kolla vad ni härinne tycker om handgjorda brudpar. Är det något ni själva skulle vilja ha på Er bröllopstårta eller föredrar ni köpta i porslin/plast?

Jag undrar eftersom jag älskar att pyssla och funderar på att börja göra såna i något lämpligt material. Vill kolla intresset till att börja med....

• Svar på tråden Handgjorda brudpar
  • Miss Moneypenny

Jag skulle tycka att var kul med nåt annorlunda och kanske lite humoristiskt.

Vad funderar du på att göra?

• cake73

Personliga par på beställning är en del, men att även göra lite par för att visa hur de kan se ut, jag uppskattar hantverk och då blir ju alla figurer mer eller mindre olika.

Jag kan tänka mig att göra djur, personer i uniform, bilar osv osv. Har inte tänkt längre än så än....

• sockersmulan

oh, d låter jättekul! hade absolut kunnat tänka mig d, om d spräckte budgeten, förståss..

• chamor

Skulle med kunna tänka mig det. Till lämpligt pris.. Behöver inte vara snorbilligt men inte asdyrt heller..

• Miss Moneypenny

Djur låter kul! Jag skulle kunna tänka mig två grisar varav den ena har hatt och den andra slöja, eller nåt.

Jag bakade tårtan till min brors bröllop och eftersom han är ett Arnold Swarzenegger-fan hade vi ett brudpar i form av Terminator och Sarah Connor på. Inte så klassiskt romantiskt kanske, men väldigt kul..

• cake73

Tack för all positiv respons på några minuter .

Miss Moneypenny: Det är det personliga jag tycker är hela grejen, så din brors cake topper vore kul att se . Grisar o kossor är favoriter hos mig, såna blir det nog många...

• lillesessan

Jätte kul, jag hade lätt beställt om det fanns

• Miss Moneypenny

Jag kan skicka en bild, ska kolla hemma! Det blev en "hårdrocks-tårta" eftersom hela festen hade lite sånt tema. Tog till och med lite röd pyntgelé som såg ut som blod och dekorerade dem med och som fick "droppa" ner på tårtan.

Ganska brutalt men har aldrig sett så många gäster fotografera en tårta...

Svar på tråden Handgjorda brudpar