Inlägg från: NuevaYorke090909 |Visa alla inlägg
  • NuevaYorke090909

Alla ni som har varit i BRASILIEN

Jag har varit där två ggr, vi shoppade som tokar (finns inte så jättemycket att handla, men var till Carrefour och Natal shopping ett par ggr) tänkte inte alls på kostnader av mat eller utfärder (gjorde en del) vi gjorde av med 5-6000 kr, minns inte riktigt, men absolut inte mer. Allt är rätt så billigt och som sagt, finns inte så mycket att handla och göra av med pengarna på. Men det är helt underbart, därför vi åkte tillbaka en andra gång, jag gillar verkligen Brasilien. Åk till Pipa också om ni har möjlighet, det var sååå bra, när vi åkte till B andra gången var vi två veckor i ponta negra och en i pipa.
    Trevlig resa!!!

• NuevaYorke090909

Nu när jag tänker efter så var det nog mer 4-5000 kr det handlade om.

• NuevaYorke090909

Jag var där december 2000 och sen februari 2006. 4-5000 kr var för två vuxna personer.. som inte snålade, drack öl varje dag.. och en del glass o sånt också
    Pipa-helt underbart.. väldigt lugnt ska man veta.. men vilka stränder! När man badade hoppade delfinerna bara några meter bort..

• NuevaYorke090909

Jag kanske ska säga det att vi betalade inte hotell eller så utan det var redan betalt.

Svar på tråden Alla ni som har varit i BRASILIEN