• millanros

tips på weekend i sverige?

Då jag är gravid så får jag inte flyga när vi väl kan åka på bröllopsresan... Så vi tänkte ta en weekend i Sverige istället...
    Något tips på nåt bra ställe.. gärna med frukost middag osv...
    Vi är inte intresserade av "storstads" och vi har ju planer på att åka på riktig "bröllopsresa" senare så det vore bra om det inte vore svindyrt

• Svar på tråden tips på weekend i sverige?
  • passionsblomman

I somras var vi på Hotel Tylösand hela lilla familjen. Det var underbart och jag hade gärna åkt dit och gift mig! Jättegod mat, ett härligt SPA, havet och sandstranden...
    De hade paketpriser på 4 dagar då, det kan vara värt att kolla kanske?

• ElinPierre

Här hemma är sanslöst fin natur, och gillar man vandring och kultur är det ett perfekt ställe!
    Ska ni iväg på vintern ligger Branäs skidanläggning här för dem som gillar slalom och Långbergets sporthotell för de som gillar längd.
    På höst/vår/sommar är det lugnt och nästan inga människor här men på vintern är det massor. Vad vill man ha??
    Det finns ett Gästgiveri som har supergod mat, fina, relativt nyrenoverade rum och bra service.
    Är ni intresserade ger jag er gärna en länk, men skickar privat i så fall!

Lycka till i letandet!

• Nasoleh

varbergs stadshotell och spa!!!! finns paket lösningar, inkl middag, eller bokar ni bara hotell och lägger till för att få tillgång till deras underbara spa. Kolla in deras hemsda för mer info! Min och sambons favvis ställe, när vi vill ha tid tillsammans och ladda batterierna.
    Varberg är ju dessutom jättemysigt!

Svar på tråden tips på weekend i sverige?