hinner inte läsa ikapp, så fort jag är klar m en sida så har ni skrivit ngn till! är på sid 323 nu och måste bara kommentera lite medan jag kommer ihåg...
Vänner - vi har faktistk bara strumpor på Mathilda i vagnen o hon har aldrig kalla fötter. Nu sitter hon ju på lammskinsnfäll och har en fleecefilt (från hemtex) på sig under vagnöverdraget (apro på engelska - men vad heter det på svenska? vi har köpt tossor på Åhlén som verkar bra men ännu inte behövt använda dem.
Liten - synd på huset! hoppas ni hittar ngt nytt att bjuda på!
AM - overaller ja det e ju ett hett ämne bland småbarnsföräldrar - herregud vad jag har diskuterat detta bland vänner o på FL, föräldranätet etc allt sen stora tjejen var ltien... bäveroverall e ju ingen hit idag men var som du sa förut ett bra alternativ. Idag är det ju mkt skalmodeller som gäller, tejpade o limmade sömmar. Mathilda har en Reima som jag har köpt begagnat av en kompis och än så länge är den jättebra, vi får se hur det blir när hon börjar dagis i februari, tror nog att den kommer att hålla måttet! hade Hm, stadium, Didriksson och Reima overaller till Stora dottern och Reima var ju överlägset bäst! då slapp de ha regnkläder över vid slaskiga dagar - problemet var bara alla dessa dagisfröknar ( ja man sa så då) som vägrade inse att Reima o andra overaller i samma material INTE ska torktumlas - precis som m goretex skor osv.
Ang vantar o mössor o tossor tycker jag nog at Åhléns har bra budget alternativ.
ang dumma namn som svenskanamn.se tyckte att man skulle döpa sina barn till så kan jag meddela att man får galan förslag eller vad säger ni om
Yoldia /tjej
Willy/kille
nu ska jag läsa vidare!