God kväll!
Har ej läst ikapp ännu.
Piggan,
Var inte meningen alls att få dig att känna att ni skulle sålt för ett halvår sen... Jag och maken pratade nämligen om detta med priser och han sa att det kan ju vara så att de sätter ett lägre utgångsbud nu än innan och att det ändå går upp under budgivningen, så därför blev jag nyfiken. Och för att vi inte ser något av denna ev. prissänkning här än. Fast här finns det ju mycket färre objekt och storstäderna är ju alltid först med trenderna. Hur som så kommer ni säkerligen göra en vinst på er lägenhet iaf. Det gjorde ju inte vi med vår; vi hade ju hyresrätt dumma som vi var.
Sweet,
Så kul att höra av dig! Blev lite oroad av ditt inlägg häromdagen (igår?), men ser nu att tillvaron verkar funka rätt bra för er. Jag fick tant igen efter ett halvår, fast jag fortfarande ammade dygnet runt. Eller jag slutade med nattmål precis vid ett halvår, men då hade jag ju uppenbarligen redan haft äl 2 veckor innan.
Frejis, Lappis, Nenne, Gosnosen,
Följer er med spänning!
Cicci,
Jag måste nog göra dig besviken gällande första advent. Jag har nämligen haft sån hemlängtan (har insett att mitt hjärta fortf anser att hemma= Gbg), så vi ska åka dit på en långhelg då. Men det beror lite på när du kommer resp. åker om vi kan ses ändå. Ska ner och träffa 3 kompisar som är gravida för första gången och ska kläcka i början av nästa år och det vill jag inte missa. En är gravid för andra gången också och så är det flera vi inte hann träffa i somras då vi fokuserade på de som bodde en (bra) bit utanför stan. Ska bo hos olika varje natt inne i stan denna gång, så vi hinner träffa så många som möjligt och så att inte nån hinner tröttna på oss Ska bla. bo hos Muggles med familj en natt. Ska bli kul, tjejen!
Nu ska jag fortsätta läsa ikapp...