December - 09
Länge till jag vet... vi hinner ändra oss många gånger innan dess. Men just nu är planen 18dec på svenska ambassaden i Paris :D
nån mer än jag som ska gifta sig i dec 2009?
Länge till jag vet... vi hinner ändra oss många gånger innan dess. Men just nu är planen 18dec på svenska ambassaden i Paris :D
nån mer än jag som ska gifta sig i dec 2009?
ingen?
verkligen ingen mer än jag
nähä då får jag väl svamla här för mig själv tills det börjar dyka upp någon :D
jaha jag har pratat med lillsessan om en klänning jag gillar 2700kr med frakt e helt ok. lite budget so far:
Resa o boende 10.000kr
ringar 10.000kr
kläder 6000kr
lokal/porslin 3500kr
mat 10.000kr
dryck inkl sprit 7000kr
dekorationer 3000kr
fotograf 3600kr
fickpengar på resan 10.000kr
ca 65 000kr
hur fasen ska det gå till? då får jag nog börja tänka till lite.... usch....jaja spara spara spara!!!
jag testar igen... ja jag vet jag e envis men men nån måste där finnas någonstans därute
Jo jag! Vi kommer att gifta oss 31/12 -09
jaaaaa äntligen nån som vill hänga här med mig :D
va kul berätta lite om er om du vill
Oh, ja vi är ju i princip bara i startgroparna. Har t ex ingen snygg budget som ni ännu. Det enda som är helt klart är festlokalen, kyrka har vi på lut men mannen i hushållet kan inte riktigt bestämma sig! Catering är preliminärbokat, har börjat spåna på inbjudningar... detta är ju så kul! Ehum, klänning har jag haft en ett tag faktiskt. Fick glädjeyra så fort vi bestämt att det skulle bli av så jag kunde inte låta bli när jag hittade en tokbillig!
Åh vad roligt att du redan har klänning... jag vet i fasen jag velar hit och dit hela tiden svårt att prioritera en klänning som funkar i dec när jag vill ha en ankel-lång. vi får väl se.
Vi fick hem ett prov-inbjudningskort förra veckan så nu har vi mer eller mindre bestämt oss för det. Ambassaden är bokad lokalen har vi hittat en vi gillar men måste höra av oss till dem o se så det går att boka till nyår. Tanken är att vi ska ge våra föräldrar inbjudningskorten i julklapp så de e de första som vet :D många tankar vi får se hur det blir till slut.
Har också funderat på det där med att ge inbjudningskort i julklapp... men hinner nog inte tillverka dem till dess. Och så får jag "du är galen-blickar" av husbandet när jag nämner det =)