• eapea

Bra julklapp

Jag och min sambo har haft det lite jobbigt på sistonde. Jag tänkte därför överraska med någon upplevelse-julklapp. Skulle vilja boka en weekend eller en spa helg för oss två där vi bara kan rå om varandra, men pengarna räckder väl inte riktigt till där. Är det någon som har bra tips på något liknande man kan göra för max 2000 kr totalt?

• Svar på tråden Bra julklapp
  • eapea

Vi bor i Stockholm, men Dalarna över jul så det skulle gå bra att göra något i vilket som av dessa ställen med omnejd. (Vill ju helst komma bort lite från vardagen) Jag funderar även på om man skulle boka in något över nyår men jag vet inte vad man skulle kunna göra som är mysigt men samtidigt kan inkludera nyårsfirande...

• Viiala

oki bode ni örebro kunde ni åka på äventyrsbadet med relaxen

• pavar

Vi har varit en helg på Sandhamn ute i skärgården. Supermysigt!!! God mat och Spa/bad. Priset var ca 2000:- Då fick man 3 rätters, hotellrum , vara i spa där det fanns bubbelbad osv.Frukostbuffe och god lunch fick man också =) Rummen är väldigt mysiga.

• eapea

sandhamn lät jättemysigt, men jag kollade upp det och det var 2000 kr per person. Lite för dyrt tyvärr. Jag tänkte mig 2000 kr för båda. Någon som har något billigare förslag? Kryssning hade varit lagom, men ingen av oss är krysningstypen..men nåt liknande fast inte kryssning är det jag letar efter :)

Svar på tråden Bra julklapp