• Norrlandstös

Relax och spaavdelningar i Stockholm??

Hej!

Jag ska ha möhippa för min bästa vän i december och vill boka in oss på spa/relax där vi kan ha ett eget rum. Vet någon vart det kan finnas?

Ska också spela in en cd. Någon som har några erfarenheter av detta?

Tack!

• Svar på tråden Relax och spaavdelningar i Stockholm??
  • shakynose

Vi ordnade en möhippa på ett litet litet spa, och inledde med skrattmeditation. Det var askul! Man fick ha det helt för sig själv, först i ett rum med en instruktör, sedan i en liten relaxavdelning med pool. Där fick man ha med sig mat också.
    Rekommenderas!

bodymindstockholm.com

• Norrlandstös

Tack! Det ska jag genast kolla upp!

• Mlle M

Kolla med Centralbadet och Sturebadet; osaker om dom har egna rum men dom bor kunna ge information via hemsidor

• Norrlandstös

Tackar för alla förslag!!

• GoS09

Sedan finns ju Skepparholmens spa, Hasseludden/Yasuragi, Saltsjöbaden men alla dessa ligger strax söder om centrala stan.. typ 20 minuters bilväg från t-centralen... Men mysiga och fina ställen alla tre! :)

• MulleNuh

Vi hade centralbadet på min syrras möhippa. Supermycigt med musik och en liten bar och korgstolar!

• snaily

På min möhippa var vi på Blue Medi Spa - kolla deras fina hemsida. Ett litet ställe där vi var alldeles för oss själva, det var så fint och mysigt att man nästan ville gråta! Vi badade bubbelbad, drack goda juicer och åt frukt, och jag fick massage. Helt perfekt!

• hgav

Yasuragi är mysigt, om man gillar japansk mat. Utifrån ser lokalen ut som en bunker men det är ganska mysiga rum (finns dock några rum som är väldigt enkla) och god mat.

Ska ni inte övernatta är Stockholm Dayspa mysigt- högst upp i Åhlens huset

• Luucie

sparadiset. mycket trevligt, privat...tror att det finns cd-inspelning i samma hus. ligger på ö-malm

Svar på tråden Relax och spaavdelningar i Stockholm??