hår & smink i jönköping??
Var har ni som har gift er i Jönköping gjort håret och fixat sminkningen?
Är tacksam för alla tips
Var har ni som har gift er i Jönköping gjort håret och fixat sminkningen?
Är tacksam för alla tips
ingen??
puffar lite
Gifte mig visserligen i Helsingborg men har pluggat i Jönköping och gick då regelbundet på underbara Hudoteket för diverse bahandlingar. Helt fantastisk anläggning, jätte trevlig personal, fräscha lokaler och ok-priser. Vet att de har brud-kit också.
www.hudoteket.se
Tack för tipset.
Hudoteket är jättebra Men tycker att det kanske är lite dyrt med 3500 kr, eller?
Puffar på för fler förslag
puffar!!!
prova www.ninasjoholm.se
Tack för tipset :) Ska kontakta henne och fråga om priser m.m.
Jag undrar precis som TS om det är någon som har tips om var man kan fixa hår och smink i Jönköping. (helst samma ställe för både hår o smink)
Jag fixade hår och mejk på Klippcenter, blev verkligen hur nöjd som helst!! http://www.klippcenter-jkpg.se/
anicay - Får jag fråga vad du fick betala?
Jag betalade 1700kr för uppsättningen och 750kr för mejken. Och då hade jag två provuppsättningar innan och en provmejk. På dagen så var jag ensam med mina tärnor i salongen och de bjöd på bubbel, jordgubbar och choklad! :)
Blev lite nyfiken på ert bröllop, då vi ska gifta oss i Huskvarna nästa år så kikade in på din blogg. Och ville bara säga vilket himla fint bröllop ni verkar ha haft,superfina bilder verkligen!
Och ska komma ihåg klippcenter tills det är min tur:)
Vad kul att du gillade det! Ja dagen var verkligen helt perfekt och det är så kul att lägga upp som en berättelse på bloggen så här i efterhand. Världens bästa dag kommer ni att få! Var i Huskvarna ska ni gifta er och ha festen?
Vi gifter oss i Rogberga kyrka, och sen är festen på Huskvarna Stadshotell. Ja det är sminket och håret som jag tycker kommer bli svårast då vi inte bor där, det är bara min sambo som är uppvuxen där. Så superbra att hitta tips här!
Hej! Jag har samarbetat med många av salongerna runt om i stan och ger dig gärna tips, du hittar kontaktinfon på min sida här. =)