15/8-2009
Någon mer än jag som ska gifta sig denna dag?
Någon mer än jag som ska gifta sig denna dag?
Hej! Jajamen!
Hur långt har ni kommit i planerna?
Hej!
Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf, DJ och catering. Hur långt har ni kommit?
Hej!
Jag och min sambo gifter oss också då!!
Vi har bokat kyrka, präst och festlokal. Vi har bestämt färger på dukning och blommor. Har fått tag på löpare i den färgen vi vill ha. Har även börjat titta på klänningar, men det är inte lätt att välja, det finns ju en uppsjö av dem. När tänker ni skicka ut era inbjudningar?
Hej!
Jag har köpt min klänning redan, kanske lite tidigt men jag kunde inte låta bli...
Vi har tänkt att skicka ut inbjudningarna i mars, och ni?
Här är en till md samma datum, kyrka och festlokal bokad. Klänning beställd, och ring köpt. Fick sånt bra pris på ringen så jag kunde inte låta bli.
Tänker skicka ut save the date kort till "avlägsningar" i januari och inbjudningar i mars. Vart gifter ni er?
vi är också här!
Kyrka, festlokal och....det var nog bara det som var klart!men vi är hemskt laddade.
Vi gifter oss i Kalmar. Har redan börjar räkna ner...
Ja, det känns lite jobbigt att behöva vänta så länge, men samtidigt kan man ju njuta av planeringen ordentligt
Ja, det är sant capu. Känns som om vi har god tid att planera, vilket känns skönt! Var gifter ni er?
Vi gifter oss i vaxholm (sthlm) Åh kalmar, det är så mysigt. Vi förlovade oss där förra hösten, I sängen på stadshotellet Min blivandes lillebror pluggar i kalmar så vi var där och hälsade på.