Tips på present till mina tärnor?
Hej,
Jag kommer ha mina två bästa väninnor som tärnor på bröllopet.
Jag vill gärna ge någon form av present som uppskattas.
Har någon bra förslag?
kram
Hej,
Jag kommer ha mina två bästa väninnor som tärnor på bröllopet.
Jag vill gärna ge någon form av present som uppskattas.
Har någon bra förslag?
kram
Till mina tva tarnor (mina vackra systrar) kopte jag varsitt fint halsband med ett hjarta i en mork silvermetall. Ville ge nagot som paminde om vart brollop - vi hade morkrod och creme som farger men framfor allt manga hjartan for att symbolisera karlek. Vad har ni for tema/farger/var ska ni ha brollopet? Nanting som bar med sig ett minne fran dagen kan ju vara kul sa det har en betydelse i framtiden. Lycka till! (mina tarnor blev jatteglada over halsbanden och har haft dem pa sig flera ggr - det betyder nagot for dem)
annrs en klassiker som äkta champagne el vin från deras årgång!
Jag gav alla mina 3 tärnor varsitt halsband med äkta pärlor som dom bar på vigseln. Passade jättebra till deras gröna klänningar
jag var tärna på ett bröllop och kvällen innan så gjorde jag alla blomsterarrangemang samt brudbuketten. när jag och bruden kom hem till dem senare på kvällen så väntade en massör! bruden bjud mig, sig själv samt sin gubbe på massage. efteråt när vi var helt möra i kroppen så käkade vi hummer o mös!
bruden var min kusin o vi står varandra jättenära vilket gubben är van vid, så det var inget konstigt att vi 3 spenderade sista kvällen tillsammans
Men det är klart att jag stack sen, och kom tillbaka på morgonen o blev bjuden på frulle, sen drog hela karusellen igång.
kanske ge ett halsband som är från barncancerfonden eller WWF, så får det en ännu mer fin innebörd också.
smycke från www.Lyckogram.se är alltid uppskattat och personlig också!
Jga ska ge mina tärnor specialbeställda rosa fickpluntor med ett litet silverhjärta dekorerat på sidan (bild finns i galleriet). En tjejig men samtidigt cool present tycker jag!
Snygga, men framförallt var flaskorna coola som du har i ditt galleri! Gjort själv?
Japp, hur lätt som helst. Vanligt papper på 170g, en skrivare, sax med riven kant, vanligt limstift, lite snyggt band, lite coola typsnitt från dafont och voila - snygga ge bort flaskor
Jag ska nog ge mina tärnor presentkort på valfri skönhetsbehandling på ngt spa. De är båda studenter och skulle inte unna sig det själva. Upplevelser är roligare än prylar tycker jag.
Gåvokort från barnfonden.
gavokatalogen.barnfonden.se/
Har precis köpt skyddsänglar till mina tärnor( fina handgjorda sliver berlocker i olika färger)som de får på en kedja.